Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΘΕΟΦΙΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0686

Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που απέκτησα το διδακτορικό μου πτυχίο στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση. Περισσότερο από κάθε άλλη φορά νιώθω ότι είμαι σε θέση να καταγράψω τις ιδέες και απόψεις μου για την εκπαιδευτική ηγεσία και διοίκηση. Αισθάνομαι ότι με συνοδεύει μακροχρόνια πείρα σ' αυτό το θέμα. Βλέπω σήμερα τη συνάντηση του "παρελθόντος" με το "παρόν" και ξεκαθαρίζω στη σκέψη μου τον τύπο σχολικού ηγέτη που απαιτεί ο τόπος μας και η εποχή μας. Σε καλωσορίζω, λοιπόν, στο βιβλίο μου "Σχολική Ηγεσία και Διοίκηση" και εύχομαι να ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0733

Η αυτοαξιολόγηση σχολείου είναι έκφραση λογικότητας των ατόμων που υπηρετούν στη σχολική μονάδα. Τα άτομα αυτά, αυτόβουλα και με κριτική διάθεση, εξετάζουν τις διαδικασίες που ακολουθούν, τις δράσεις που αναπτύσσουν, τη σχολική κουλτούρα που διαμορφώνουν, τα αποτελέσματα της καθημερινής τους εργασίας και αποφασίζουν κατά πόσο αυτά είναι αρκετά σε ποσότητα και ικανοποιητικά σε ποιότητα. Τα συμπεράσματα αυτής της αξιολόγησης θα λειτουργήσουν ως ανατροφοδότηση στη μεθόδευση της περαιτέρω δράσης τους. Ως αποτέλεσμα, με την αυτοαξιολόγηση η σχο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0539

Το παρόν βιβλίο κινείται σε δύο άξονες. Στο πρώτο μέρος ο συγγραφέας πραγματεύεται το θέμα «η συγγραφή μελέτης», εστιάζοντας την προσοχή του τόσο σε ουσιαστικά όσο και σε τυπικά ζητήματα. Υποδεικνύεται στον αναγνώστη τι να προσέξει κατά την επιλογή του θέματος της μελέτης του, πώς να εξειδικεύσει το θέμα του, πώς να εντοπίσει και να αξιοποιήσει σχετικές πληροφορίες και πώς να προχωρήσει στη σύνθεση της μελέτης του. Περιγράφονται επίσης τυπικά θέματα που έχουν σχέση με την πληκτρολόγηση και την καλαισθητική εμφάνιση της μελέτης. Στο δεύτερο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0548

Τιτλοφορώ το έργο μου "Ρωγμές στο παγόβουνο της παραδοσιακής διδασκαλίας" . . . Το παγόβουνο της παραδοσιακής διδασκαλίας, καρπός συνήθειας και τυποποίησης, αποτελεί τροχοπέδη για τον εκπαιδευτικό που αναζητά σύγχρονα σχήματα διδασκαλίας. Όπως στο φυσικό παγόβουνο η δύναμη και η αντίστασή του δεν είναι άμεσα ορατή, έτσι και στην περίπτωση της παραδοσιακής διδασκαλίας συνήθειες και πρακτικές που έχουν σταθεροποιηθεί με το χρόνο και επαναλαμβάνονται σε σταθερή βάση με προσήλωση στην τήρηση των τύπων λειτουργούν ως μηχανισμοί αντίδρασης στον ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0181

Ένα σημαντικό μέρος του βιβλίου αυτού παρουσιάστηκε στην έκδοση του 1976. Γι' αυτό και διατηρώ τον αρχικό τίτλο. Επανεκδίδω το βιβλίο για τρεις λόγους: Πρώτο, η πρώτη έκδοση εξαντλήθηκε εδώ και πέντε χρόνια. Δεύτερο, στο διάστημα της οκταετίας που πέρασε από την πρώτη έκδοση δημιουργήθηκε νέα γνώση στο θέμα των ερωτήσεων. Τρίτο, είχα την ευκαιρία να υλοποιήσω στην πράξη τις στρατηγικές που εισηγούμαι στο βιβλίο σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Έτσι είμαι σε θέση να ισχυριστώ σήμερα πως οι τεχνικές που εισηγούμαι στο βιβλίο έχουν εφαρμογ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0188

(. . .) Η διαθεματική διδασκαλία έχει δυο βασικά γνωρίσματα. Από τη μια προωθεί τις παιδαγωγικές αρχές του παιδοκεντρισμού και του διαλογοκεντρισμού και από την άλλη προάγει τη δεξιότητα της αυτομόρφωσης. Θεωρώ ότι τα δυο αυτά γνωρίσματα της διδασκαλίας έχουν ιδιάζουσα σημασία τόσο για φιλοσοφικούς όσο και πραγματικούς λόγους. Και για να είμαι συνεπής με την παιδαγωγική μου σκέψη και συμπεριφορά, προσπαθώ με το έργο μου αυτό να περιγράψω τρόπους εργασίας που βοηθούν τη μεταφορά τους στην πράξη. Η διαθεματική προσέγγιση τοποθετεί το μαθητή ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0198

Οι αλλαγές της εποχής σ' όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας δημιουργούν νέες ανάγκες και καθήκοντα στον άνθρωπο. Οι αλλαγές στα εκπαιδευτικά προγράμματα δείχνουν την προσπάθεια ανταπόκρισης της εκπαίδευσης στις νέες προκλήσεις και συντελούνται κάτω από την πίεση των εξωτερικών αλλαγών και με την υποστήριξη των πορισμάτων της εκπαιδευτικής έρευνας. Οι νέες ανάγκες στην εκπαίδευση είναι δυνατό να καθοριστούν επιγραμματικά ως εξής: -έμφαση στην ποιοτική βελτίωση της εκπαίδευσης κι όχι στην ποσοτική -ανάπτυξη της ικανότητας των μα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0182

(...) «Η μονογραφία αυτή είναι αφιερωμένη στη δεξιότητα της επεξήγησης. Σκοπός είναι να περιγραφούν τα γνωρίσματα της αποτελεσματικής επεξήγησης και να αναλυθούν στρατηγικές με τις οποίες τα γνωρίσματα αυτά πραγματοποιούνται. Το άτομο που επεξηγεί αποτελεσματικά, συμβάλλει ώστε να υπάρξει αντικειμενική πληροφόρηση και βαθύτερη κατανόηση των μηνυμάτων που εκπέμπονται σε μια επικοινωνιακή πράξη. Γι' αυτόν το λόγο η μονογραφία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε εκπαιδευτικούς, συμβούλους, διοικητικούς και γενικά σε όσους ασχολούνται, επίσημα ή ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0183

«Η παρούσα μονογραφία είναι η δεύτερη της σειράς και, όπως προανήγγειλα, αναφέρεται στην επικοινωνία. Η επικοινωνία ως ενέργεια και διαδικασία είναι σύμφυτη με τον άνθρωπο. Ο Αριστοτέλης ονόμασε τον άνθρωπο "κοινωνικόν και πολιτικόν ζώον", για να υπομνήσει ότι ζει σε κοινωνία ανθρώπων και συνεχώς επικοινωνεί με τα άτομα του περιβάλλοντός του. Η κοινωνικότητα του ανθρώπου δημιουργεί σ' αυτόν την ανάγκη να επικοινωνεί με άτομα και ομάδες τόσο του άμεσου όσο και του πολύ απομακρυσμένου περιβάλλοντός του. Με την επικοινωνία το άτομο ανταλλάσσε...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0389

Πέρα από την ιδιαίτερη θεματολογία που έχει καθεμιά από τις επιμέρους συνεργασίες του τόμου αυτού, ο απώτερος σκοπός του ως συλλογικού έργου είναι τριπλός: Πρώτον, να δείξει πώς οι κυρίαρχες επιστημολογικές εξελίξεις και διαφοροποιήσεις (. . .) συνέβαλαν στη συγκρότηση του επιστημονικού κλάδου της Διδακτικής και διαμόρφωσαν τα πλαίσια για την ανάπτυξη τάσεων και διαφοροποιήσεων. Έτσι, επαληθεύεται και μέσα από την περίπτωση της Διδακτικής η θέση ότι οι επιστήμες δεν αναπτύσσονται στο επιστημολογικό κενό και ότι οι κυρίαρχες μορφές επιστημό...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΑΡΑΤΖΟΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ
€7.42 €2.97
(-60%)
Κερδίζετε €4.45
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ
TOLSTOI LEON
€21.20 €9.54
(-55%)
Κερδίζετε €11.66

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS