ΘΩΜΑΣ Κ. ΠΛΑΤΩΝ
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-4465
Ο συγγραφέας απευθύνεται άμεσα, σε πρώτο πρόσωπο στον άνθρωπο των πωλήσεων και τον συμβουλεύει: "αν αισθάνεσαι αποτυχημένος, αν είσαι απογοητευμένος γιατί αλλιώς περίμενες την καριέρα σου και αλλιώς σου βγήκε, τα επαγγελματικά σου αδιέξοδα έχουν αρχίσει να επηρεάζουν και την προσωπική σου ψυχολογία και τις οικογενειακές και κοινωνικές σου σχέσεις, ψάχνεσαι αλλά δεν μπορείς να βρεις τι φταίει, ή αισθάνεσαι ότι εργάζεσαι σκληρά για μια μικρή αμοιβή, τότε είναι καιρός να κοιτάξεις κατάματα την πραγματικότητα, να "βάλεις το δάκτυλο επί τον τύπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΕΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-4222
Η βάση του Μάρκετινγκ είναι η ψυχολογία. Και η ψυχολογία, η ανθρώπινη επικοινωνία, η συμπεριφορά και οι διαπροσωπικές σχέσεις δεν χρειάζονται απαραίτητα υψηλή τεχνολογία για να λειτουργήσουν. Από αυτή την άποψη, το Μάρκετινγκ παραμένει ουσιαστικά αναλλοίωτο εδώ και χιλιάδες χρόνια. Αλλάζει μόνο η συσκευασία, το περιτύλιγμα. Η τεχνολογία μπορεί μεν να διαφοροποιεί σημαντικά την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των διαφόρων δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ, αλλά αυτές δεν παύουν να αποτελούν απλά τακτικές. Η δημιουργία νέων τεχνικών όρων Μά... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
Εκδότης: INTERBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 2060-0023
(...) «Θα πρέπει να σημειώσω πως η προσέγγιση που ακολούθησα στην παρουσίαση των θεμάτων είναι απλή και πρακτική, αποφεύγοντας κατά το δυνατόν τη μαθηματικοποίηση του περιεχομένου -για παράδειγμα στα κεφάλαια της δειγματοληψίας, της ανάλυσης των στοιχείων και της πρόβλεψης πωλήσεων- ακολουθώντας μια βασική θεωρητική και περιγραφική προσέγγιση όσο αυτό ήταν επιτρεπτό και δεν είχε αρνητική επίπτωση στην κατανόηση του περιεχομένου. Ελπίζω αυτό το πόνημα να μπορέσει να αποτελέσει έναν πρακτικό και χρήσιμο οδηγό για τον σπουδαστή που θέλει να κ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής