ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ-ΣΤΟΓΙΑΝΝΗ Ι. ΕΙΡΗΝΗ
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΣΧΕΙΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΣΟΦΙΑ Κωδ. Πολιτείας: 3896-0006
Είναι χρήσιμες οι δημοσκοπήσεις και οι κάθε είδους έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις; Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται η παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου αλλά και η εφαρμοσμένη προσέγγιση της Έρευνας του Μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην παρουσίαση της μεθοδολογίας της Έρευνας του Μάρκετινγκ καθώς και του συνόλου των σταδίων υλοποίησης ενός ερευνητικού προγράμματος. Το παρόν σύγγραμμα είναι απαραίτητο σε όλους όσους σπουδάζουν σε τμήματα μάρκετινγκ ή και συναφή τμήματα των κοινωνικο-οικονομικών σχολών. ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΝΑ - ΣΚΟΠΗΣΗ;
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS Κωδ. Πολιτείας: 0870-0402
Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπό το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η 'ανα-σκόπηση', η 'επανα-θεώρηση' του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του. Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχομένου της κατανάλωσης και της στρατηγικ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Κωδ. Πολιτείας: 1470-2460 Είναι χρήσιμες οι δημοσκοπήσεις και οι κάθε είδους έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις; Η χρησιμότητα της έρευνας του μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητη, καθώς η μεθοδολογία της χρησιμοποιείται σήμερα ως εργαλείο μελέτης και διερεύνησης όχι μόνο της αγοράς αλλά και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα, με υποκείμενο επιχειρήσεις αλλά και κάθε είδους οργανισμούς, και με αντικείμενο κάθε είδους θέματα, από τα αμιγώς επιχειρησιακά ως τα αμιγώς προβλήματα. . . Το παρόν εγχειρίδιο πραγματεύεται την έρευνα του μάρκετινγκ, δηλαδ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής