ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-0461
Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για το βιβλίο "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς" από πολλά Τμήματα σε όλη τη χώρα, καθιστά αναγκαία τη νέα έκδοση η οποία μπορεί να είναι και η τελευταία σε έντυπη μορφή, αν τελικά "περάσουμε" στην ηλεκτρονική διάθεση των συγγραμμάτων. Στη νέα αυτή έκδοση ήταν ανάγκη να ληφθούν υπόψη όλες οι νέες εξελίξεις στην οικονομία στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο. Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, η οποία ξεκίνησε από την κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα της οικονομίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Β2Β MARKETING
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-2544
Το βιβλίο αυτό για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ έρχεται να συνεισφέρει στην υπάρχουσα βιβλιογραφία για το θέμα, προσδοκώντας να διευκολύνει την κατανόηση των λειτουργιών σε πρακτικό επίπεδο, αλλά παράλληλα να συμβάλλει στη θεωρητική παρουσίαση των επιστημονικών επιτευγμάτων στο χώρο. Τα θεωρητικά θέματα είναι βασισμένα στην υπάρχουσα βιβλιογραφία και γίνεται προσπάθεια για μια πιο δομημένη και λειτουργική παρουσίασή τους, ενισχυόμενη και με την παρεμβολή μικρών πρακτικών παραδειγμάτων. Σε δύο θέματα τα οποία θεωρούνται σημαντικά, δίδεται ιδια... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-0462 «Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως στους σπουδαστές του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Είναι γραμμένο για να καλύψει τις ανάγκες του περιγράμματος του μαθήματος "Τραπεζικό Marketing" που διδάσκεται στο Ζ’ εξάμηνο σπουδών. Η ζήτηση και η απορρόφηση αποφοίτων Marketing από τις τράπεζες συνεχώς αυξάνει. Το βιβλίο αυτό συμβάλλει στην προσπάθεια προετοιμασίας και ενημέρωσης των αυριανών στελεχών των τραπεζών γύρω από τα θέματα του Marketing. Είναι προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα του τραπεζι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ MARKETING (ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ DVD)
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-1819
ΚΕΦ. 1 Η ΕΡΕΥΝΑ MARKETING ΚΕΦ. 2 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦ. 3 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦ. 4 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΕΦ. 5 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΕΦ. 6 ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΕΦ. 7 ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΕΦ. 8 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ MARKETING ΚΕΦ. 9 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής