Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΣΑΚΛΑΓΚΑΝΟΣ Α. ΑΓΓΕΛΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ BUDGETING ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0020

Ο προϋπολογισμός είναι μια ποσοτική έκφραση ενός προγράμματος δράσης και ένα εργαλείο στον συντονισμό και εφαρμογή του προγράμματος. Ο προϋπολογισμός φανερώνει το τι έχει αποφασίσει να κάνει ο μάνατζμεντ μιας επιχείρησης και τι αναμένει να πετύχει κάνοντας αυτό. Είναι με άλλα λόγια η διαδικασία με την οποία το μάνατζμεντ αποφασίζει πώς θα χρησιμοποιηθούν οι πόροι της επιχείρησης μέσα σε μια ορισμένη περίοδο, και προβλέπει τα αποτελέσματα των αποφάσεων αυτών. Η περίοδος για την οποία ετοιμάζονται οι προϋπολογισμοί είναι συνήθως βραχεία και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0028

Μέσα στην πολύπλοκη και ραγδαίως εξελισσόμενη σημερινή οικονομική πραγματικότητα, ο ρόλος του Ελεγκτή αποκτά μια συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Ο έλεγχος των μεγάλων οικονομικών μονάδων, που συγκεντρώνουν συνήθως αξιόλογο πλούτο, ο οποίος είναι κτήμα ενός ευρύτερου φάσματος κοινωνικών τάξεων, καθίσταται σήμερα όλο και πιο επιτακτικός. Ο πειρασμός για ατασθαλίες, καταχρήσεις, απόκρυψη στοιχείων και άλλες διαχειριστικές ανωμαλίες, προκειμένου να προσποριστούν διάφορα άτομα οικονομικά ωφέλη, είναι μεγάλος. Παράλληλα, η ανάγκη για να διασαφηνιστο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ MARKETING
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0493

Είμεθα ιδιαίτερα ευτυχείς γιατί επί μακρά σειρά ετών το σύγγραμμά μας «Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ», εξακολουθεί να "γαλουχεί" και να επιμορφώνει νέες Γενεές Σπουδαστών και Επιστημόνων, ασχολούμενων με θέματα Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Ως γνωστόν, παρά την αλματώδη εξέλιξη της τεχνολογίας, η οποία παρέχει πολλαπλές δυνατότητες, άγνωστες άλλοτε, οι παραδοσιακές Αρχές του Μάρκετινγκ, θεωρητικές και εφαρμοσμένες, συνεχίζουν να αποτελούν βασικό συστατικό στοιχείο των συναλλακτικών σχέσεων μεταξύ παραγόντων προϊόντα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ)
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0497

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΕΩΣ ΕΣΟΔΑ - ΕΞΟΔΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (ΔΛΠ) ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΥΠΟΔ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0025

Η έκδοση αυτή αποτελεί επιλογή των βασικών εννοιών των κεφαλαίων που παρουσιάστηκαν αρχικά στους δύο τόμους των βιβλίων "Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ". Η επιλογή αυτή υπαγορεύτηκε κυρίως από τις διδακτικές ανάγκες των εισαγωγικών μαθημάτων του Μάρκετινγκ και έγινε με τη συνεργασία πολλών καθηγητών του Μάρκετινγκ. Έτσι, θέματα που καλύπτονται από αυτοτελή και εξειδικευμένα μαθήματα, όπως έρευνα αγοράς, διαφήμιση, Διεθνές Μάρκετινγκ, κλπ, δεν περιλαμβάνονται στην ύλη αυτού του βιβλίου. Το βιβλίο αυτό πιστεύουμε θα αποτελέσει ένα βασικό βοήθη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0240

Το βιβλίο αυτό αποτελεί συνέχεια του βιβλίου της "Χρηματοδότησης και Αξιολόγησης Επενδύσεων Ι". Στην αρχή παρουσιάζονται τα βασικά θέματα της βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας χρηματοδότησης, οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια χρηματοδότησης καθώς και η σημασία του κεφαλαίου στην εθνική οικονομία. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι διάφορες μορφές χρηματοδοτήσεων, η έκδοση μετοχών και ο καθορισμός της τιμής τους, η έκδοση ομολογιών και ο προσδιορισμός της αξίας και απόδοσης αυτών, οι εναλλακτικές μέθοδοι επενδύσεων και η σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0177

Το βιβλίο αυτό είναι προϊόν διδασκαλίας δύο ετών του μαθήματος της χρηματοδοτήσεως στους φοιτητές του τρίτου έτους του οικονομικού τμήματος της Σχολής Ν.Ο.Ε. Αποτελεί κυρίως έκδοση μέρους των σημειώσεων των παραδόσεών μου. Εκδίδονται έτσι τμηματικά και βιαστικά για να διευκολύνουν κυρίως τους φοιτητές εκείνους που δεν είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις παραδόσεις των μαθημάτων μου. Στην νέα έκδοση που σύντομα θα ακολουθήσει θα περιληφθούν και τα υπόλοιπα κεφάλαια ώστε να έχουμε μια πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα των θεμάτων που σχε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0851

Η έκδοση αυτή της "Χρηματοδότησης και Αξιολόγησης Επενδύσεων III", περιλαμβάνει πολλές διορθώσεις λαθών και συμπληρώσεις που βελτιώνουν την προηγούμενη έκδοση. Αναμορφώθηκε σημαντικά το κεφάλαιο 10 για τα Swaps ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις σημερινές ανάγκες των αγορών χρήματος και κεφαλαίων. Κατεβλήθη προσπάθεια η παρουσίαση της ύλης να είναι πιο ευκρινής ενάγνωστη και κατανοητή γι' αυτό δίδονται πολλά παραδείγματα, διαγράμματα και ασκήσεις. Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο για προχωρημένους φοιτητές και σπουδαστές της Χρηματοοικονομικής...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ 1-2 ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0274

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Don Carpenter: Όπου τα λόγια καίνε, ενώ τα μάτια και οι καρδιές είναι παγωμένα Όσο και να προσπαθούσε, δεν μπορούσε να την καταλάβει, εκτός κι αν ίσχυε το προφανές, ότι απλώς είχε κουραστεί να είναι παντρεμένη μαζί του. Ίσως για ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS