ΤΣΙΑΜΗΣ Σ. ΙΩΑΝΝΗΣ
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0192
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ελληνικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα στο χώρο του Μάρκετινγκ στα διαδικτυακά-ηλεκτρονικά αγοραστικά τοπία με έμφαση στη στρατηγική. Η αναγκαιότητα που οδήγησε στη συγγραφή του οφείλεται στην εξέλιξη του Διαδικτύου από ένα επικοινωνιακό μέσο σε περιβάλλον ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας και χρήσης των σχετικών τεχνολογικών εξελίξεων. Οι αρχές που καθοδήγησαν τη συγγραφή αυτού του βιβλίου είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ δεν πραγματοποιούνται μόνο από τις επιχειρήσει... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Κωδ. Πολιτείας: 5326-0082
Να επιχειρήσει κάποιος να περιγράφει συνολικώς και ενδελεχώς ένα φαινόμενο που βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη και αλλαγή είναι, μάλλον, μάταιο. Πριν από 16 χρόνια περίπου προσπαθήσαμε να καταγράψουμε τις βασικές αρχές που περιέγραφαν περιεκτικά το μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον, με βάση την έως τότε καταγεγραμμένη θεωρία, και το συναφές πλαίσιο στρατηγικών. Την ίδια χρονιά, το 2004, ο Mark Zuckerberg έδινε προς χρήση την πλέον επιτυχημένη διαδικτυακή εφαρμογή εικονικής κοινότητας και κεντρική πλατφόρμα μικροεφαρμογών, το Facebook, το οποίο... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0138 -Από τον κλασικό ρόλο του Marketer στους νέους του ρόλους ως ολοκληρωτής σχέσεων και ως ειδικός στη διαχείριση και τον συντονισμό επιχειρησιακών πόρων, -Από τον ρόλο του καταναλωτή ως λήπτης αποφάσεων στο νέο του ρόλο ως συν-δημιουργός αξίας, -Από τον ρόλο του ενδιάμεσου ως διευκολυντής φυσικών ροών στο νέο του ρόλο ως διαχειριστής πληροφοριακών ροών, -Από τον μετωπικό ανταγωνισμό στη δημιουργία νέων αγοραστικών τοπίων, -Από τη διαχείριση προϊόντων και αγορών στη διοίκηση των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίας, δηλαδή της αβ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής