ΤΣΙΟΤΣΟΥ Η. ΡΟΔΟΥΛΑ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Εκδότης: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Κωδ. Πολιτείας: 5326-0012
Μέχρι τις αρχές της τελευταίας δεκαετίας του περασμένου αιώνα, η έννοια του μάρκετινγκ των υπηρεσιών αποτελούσε μια έννοια χωρίς ιδιαίτερη αξία αφού, πρακτικά, ήταν ανύπαρκτη. Για την απουσία ενδιαφέροντος για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών υπάρχουν πολλοί λόγοι στους οποίους θα μπορούσε κανείς να αναφερθεί. Ωστόσο αξίζει να σταθούμε ιδιαίτερα σε κάποιους συγκεκριμένους. Ένας πρώτος βασικός λόγος της έλλειψης συστηματικού ενδιαφέροντος για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών είναι η μεγάλη εστίαση σε θέματα που σχετίζονται με τις διαδικασίες (operati... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Αθλητικό μάρκετινγκ
Εκδότης: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Κωδ. Πολιτείας: 5326-0131
Η αξία της αθλητικής αγοράς σήμερα ξεπερνάει τα 700 δισεκατομμύρια δολάρια παρουσιάζοντας υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης παγκοσμίως. Η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η παγκοσμιοποίηση της αθλητικής αγοράς έχουν οδηγήσει τις αθλητικές επιχειρήσεις/οργανισμούς σε έναν μεγάλο ανταγωνισμό μεταξύ τους και την εφαρμογή νέων στρατηγικών μάρκετινγκ για να ανταποκριθούν στις συνεχείς αλλαγές των αναγκών, των επιθυμιών, και των συμπεριφορών των αθλητικών πελατών. Η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεταβάλε... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής