ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0019
[...] Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψης των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Εξετάζονται οι επιδράσεις του διεθνούς εμπορίου, των άμεσων ξένων επενδύσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων που δημιουργούνται με αυτές, στις χώρες όπου δραστηριοποιούνται, και περιγράφονται οι τρόποι οργάνωσης του Μάρκετινγκ, ανάλογα με τους εναλλακτικούς προσανατολισμούς της επιχείρησης (Κεφάλαιο 1). Η επιχείρηση διεθνοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο τ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής