Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές άνω των 30€ | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 350.000 τίτλους

ΖΑΙΡΗΣ Γ. ΑΝΤΩΝΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
S.O.S. ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KEYS ΚΑΙ STEPS
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0373

Είναι πάντα χρήσιμο και εποικοδομητικό να επιβεβαιώνεις τις γνώσεις σου και κυρίως να μαθαίνεις νέους τρόπους για να βελτιώσεις τις τεχνικές σου, να γίνεις περισσότερο δυναμικός και αποτελεσματικός στη δουλειά σου. Στις σελίδες αυτού του βιβλίου συναντάμε μια άποψη ζωής βασισμένη στις θεμελιώδεις τεχνικές της επικοινωνίας, με εφαρμογή όχι μόνο στον αυστηρά εργασιακό χώρο αλλά και στη διαχείριση της καθημερινής ζωής. Η επιτυχία αυτού του βιβλίου έγκειται στο ότι και οι δύο συγγραφείς σου κεντρίζουν συνεχώς το ενδιαφέρον, μετατρέποντας την ά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0896

Ένας πρακτικός-εύχρηστος οδηγός για τη νέα βιώσιμη Επιχειρηματικότητα. Παρουσιάζονται οι απαραίτητες ατομικές δεξιότητες των στελεχών μιας επιχείρησης, το σύγχρονο μάρκετινγκ και μάνατζμεντ, η προετοιμασία και η οργάνωση της επιχείρησης, το κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμά της, η επιχείρηση του μέλλοντος, καθώς και ένα ολιστικό σύστημα ελέγχου των επιχειρηματικών οράσεων. Το βιβλίο φιλοδοξεί να ωθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων και τους φοιτητές, που αυτονόητα αποτελούν το φυτώριο της νέας βιώσιμης επιχειρηματικότητας, προκειμένου: ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΚΑΛΑ ΜΝΗΜΗΣ
Εκδότης: ΕΝΥΠΝΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 6147-0101

Αυτός είναι ο κόσμος σου (ΙΙΙ) Αυτός είναι ο κόσμος σου Και δεν μπορείςι να ξεφύγεις Είναι δικός σου άριστα σμιλεμένος Με το υφαντό το ανάλαφρο Και τόσα άλλα αναρίθμητα πουλιά να πετάνε Και αστέρια να πέφτουν στην αχόρταγη γη [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0866

Σήμερα, κυρίως χάρη στην τεχνολογία, οι πολίτες έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επιλογών (σε προϊόντα, σε πληροφόρηση, σε τοποθετήσεις των διαθεσίμων τους κ.λπ.).Έτσι και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ολοένα και περισσότερο έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουν κατ' ιδίαν με τους αποδέκτες των μηνυμάτων τους ή οφείλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με τρόπο όχι μαζικό, αλλά χωρίζοντας το κοινό-στόχο (target group) σε μικρότερες ομάδες. Για αυτόν το λόγο η παραδοσιακή ενιαίας μορφής μαζική διαφημιστική προβολή υποκαθίσταται σιγά σιγά από συνδυασμέν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝΤΑΣ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ!
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0410

Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο για την επαγγελματική χρήση του τηλεφώνου με πρακτικές συμβουλές και μελέτες περιπτώσεων τηλεφωνικών επικοινωνιών! Στις σελίδες του θα βρείτε μεταξύ άλλων βήμα-βήμα οδηγίες για: -Κλείσιμο επαγγελματικής συνάντησης -Απόκτηση νέων πελατών -Διαχείριση αντιρρήσεων -Χειρισμό τηλεφωνικών παραπόνων -Αξιοποίηση του επαναληπτικού τηλεφωνήματος (follow-up call) -Τηλεφωνική είσπραξη οφειλών και υποχρεώσεων. Το βιβλίο αυτό έχει μια εξαιρετική χρησιμότητα για κάθε άνθρωπο που χρησιμοποιεί το τηλέφωνο, ιδιαίτερα όμως για τους ανθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ... ΚΑΙ ΜΗ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0809

Τι σημαίνει αλλαγή στο υπάρχον status quo των πωλήσεων; Σημαίνει τη ριζική, καταλυτική αλλαγή του τρόπου πωλήσεων και της υπάρχουσας συμπεριφοράς των πωλητών στην αγορά. Η έμφαση δεν δίνεται πλέον στην τακτική της πίεσης του υποψήφιου πελάτη, με σκοπό να πουλήσουμε και μόνο, μιλώντας αδιάκοπα και πιστεύοντας ότι επιχειρηματολογούμε! Η διαδικασία σήμερα έχει αποκτήσει χαρακτήρα καθαρά συμβουλευτικό συμμετοχικό, με έναν πωλητή-επιστημονικό συνεργάτη πωλήσεων που έχει μάθει να ακούει, να ρωτά, να συμβουλεύει, να κατευθύνει και να επιτυγχάνει ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0055

Στην προσπάθεια συστηματοποίησης της διαδικασίας πωλήσεων αναφορικά με τα στάδια εκείνα που υιοθετεί ένας πωλητής για να επηρεάσει τον υποψήφιο πελάτη του να εκδηλώσει συμπεριφορά αγοράς, διακρίνουμε τρία κύρια στάδια πώλησης. Πρώτον, το στάδιο που αφορά τις προκαταρκτικές διαδικασίες της πώλησης (προετοιμασία - εντοπισμός υποψήφιου πελάτη), δεύτερον, το στάδιο που αφορά την κυρίως διαδικασία της πώλησης (παρουσίαση-επιχειρηματολογία-αντιρρήσεις-κλείσιμο της συνεργασίας) και τρίτον, το στάδιο της μετααγοραστικής εξυπηρέτησης του πελάτη. Η...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3220-2813

Μπορούμε να φανταστούμε πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς καταστήματα; Αυτό και μόνο αρκεί για να αναλογιστούμε τη μεγάλη σημασία του λιανεμπορίου, όχι μόνο για την οικονομία, αλλά και για ολόκληρη την κοινωνική μας ζωή. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι το λιανεμπόριο είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένο με τον χαρακτήρα των Ελλήνων, ενός ιστορικά ναυτικού και εμπορικού λαού. Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του λιανικού εμπορίου, εξετάζοντας όλες τις διαστάσεις του: τη φύση, τη λειτουργία, την ιστορία και τη χρησιμότητά του, τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0583

Μία από τις βασικές λειτουργίες που πλήττεται ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους είναι η λειτουργία των Πωλήσεων. Οι Πωλήσεις δέχονται τους κραδασμούς και τις πιέσεις τόσο της αγοράς όσο και του εσωτερικού περιβάλλοντος πωλήσεων, και συγκεκριμένα της Διοίκησης Πωλήσεων. Κι εδώ είναι που ελλοχεύει ο κίνδυνος δημιουργίας και καλλιέργειας κλίματος πανικού με εξαιρετικά καταστροφικά αποτελέσματα. Αντιθέτως, χρειάζεται σύνεση, μετριοπάθεια και σωστή αποτίμηση της συνολικής κατάστασης για χάραξη της αντίστοιχης στρατηγικής. Στο μικρό αυτό εγχειρίδι...
Διαβάστε περισσότερα...
TOTAL BUSINESS SUCCESS
ΕΝΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0391

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή να προλογίζω μια σημαντική εκδοτική προσπάθεια που απευθύνεται στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία. Πέρα, όμως, από το επίκαιρο του θέματος, κυρίαρχο χαρακτηριστικό της παρούσας έκδοσης είναι το επιτυχημένο αποτέλεσμα της προσπάθειας δύο καταξιωμένων στελεχών της αγοράς να ρποσεγγίσουν ολοκληρωμένα και εύληπτα το μείζον ζητούμενο για μια ανταγωνιστική επιχειρηματική δραστηριότητα. Το βιβλίο που κρατάτε δεν προσφέρεται απλώς για ανάγνωση προσφέρει λύσεις σε καθημερινά ζητ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2659

Τι σχέση μπορεί να έχει η διαγενεακή βία με τις μεταρρυθμίσεις και ο επιστημονικός με τον παραεπιστημονικό λαϊκισμό; Ανακτούν οι Ανθρωπιστικές Επιστήμες το κύρος και τη χρησιμότητά τους, υποστηρίζοντας ηθικά και εξισορροπητικά το «νέο γενναίο μας κόσμο», που προχωρά πάνω στο τρένο της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης με ανεξέλεγκτη ταχύτητα; Το περιβάλλον, η ανισότητα και οι ταυτότητες πόσο θα επηρεάσουν το μέλλον του συστήματος που κυβερνά χωρίς αντίπαλο τον κόσμο σήμερα; Ποιος είναι ο ρόλος της ηγεσίας, που αποτελεί πάντα τον καταλύτη σ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0416

(. . .) Το βιβλίο αυτό δείχνει ότι η διαδικασία της πώλησης περιλαμβάνει πολλά περισσότερα απ' ό,τι νομίζει κανείς, παρέχοντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν στην απόκτηση των απαραίτητων ικανοτήτων και τεχνικών για να ακολουθήσει κανείς μια πετυχημένη καριέρα στο χώρο των πωλήσεων. Οι ίδιες αυτές τεχνικές και ικανότητες μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε πολλές καταστάσεις της προσωπικής μας ζωής, ενισχύοντας τη γενικότερη επικοινωνιακή ικανότητα του καθενός μας. Είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι όλα τα στελέχη και οι εργαζόμεν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0056

Στόχος της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει διαλόγους πωλήσεων, εμπλουτισμένους και ενισχυμένους με βάση τις απαιτήσεις των σύγχρονων τεχνικών πωλήσεων και της επηρεαστικής, μηνυματολογικής φρασεολογίας που πρέπει να χρησιμοποιείται. Φιλοδοξία της παρούσης, σε καμία περίπτωση δεν συνιστά η διαμόρφωση μιας τυποποιημένης παρουσίασης "κονσέρβα" που "πάει με όλα", αλλά η παροχή ωφέλιμων γνώσεων και εμπειρίας αναφορικά με τη χρήση επηρεαστικών λέξεων (key words) και εκφράσεων που προκαλούν τους διαφόρους τύπους έλξεων, προκειμένου να "τραβήξ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ (ΑΥΓ. 2019-ΔΕΚ.2020)
Εκδότης: ΗΔΥΕΠΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 6453-0032

Είναι γεγονός ότι για να επιταχυνθεί η ανάπτυξη της οικονομίας στο 4% και στο 5% πολύ απλά χρειάζονται μεγάλα πράγματα και όχι μισά (που κατά τον Καζαντζάκη δεν οδηγούν πουθενά), μεγάλες μεταρρυθμίσεις που δεν εντάσσονται σε κανένα πλαίσιο λογιστικής διαχείρισης των πραγμάτων αλλά αποτέλεσμα γενναίας οραματικής συναντίληψης Κυβέρνησης, Αντιπολίτευσης και Κοινωνικών φορέων που θα στοιχειοθετείται διαγενεακά στη βάση μιας κοινωνίας εύρωστης και ευημερούσας με αποθέματα δημογραφικής αισιοδοξίας και προικισμένες δεξιότητες Πολιτικού προσωπικού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΝΑΤΕ ΕΠΙ... ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ
ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1106

Όλοι είμαστε φιλελεύθεροι όταν επιθυμούμε δραστικές δομικές και διαρθρωτικές παρεμβάσεις στον κρατικό μηχανισμό που δεν παράγει, αλλά αντίθετα απομυζεί από τον ιδρώτα των άμεσων και έμμεσων εισφορών του Έλληνα φορολογούμενου. Επίσης, όταν αντιδρούμε στην παρέμβαση του κράτους στην Οικονομία και όταν συντασσόμεθα με δημιουργικές, έξυπνες ιδέες, που βρίσκουν πεδίο εφαρμογής στην παγκοσμιοποιημένη ελεύθερη αγορά. Καθώς επίσης δεν είμαστε λιγότερο φιλελεύθεροι όταν επιζητούμε προστασία και φροντίδα για τις οικονομικά αδύνατες κοινωνικές τάξεις...
Διαβάστε περισσότερα...
...ΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΜΕΛΛΟΝ...
ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0668

Ζούμε βήμα-βήμα την ιστορία της παρακμής μας, που συντελείται κάθε μέρα και ώρα. Η σκέψη στην ουσία παραμένει στάσιμη, προσκολλημένη στην επανάληψη, έχοντας χάσει τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της, βυθισμένη στην ανυποληψία της Ιστορίας! Το μέλλον δείχνει παγωμένο στο παρελθόν. Οι σταθερές του παρελθόντος -φευ- δεν υπάρχουν όμως πια. Τίποτε δεν φαίνεται ότι μας έχει γίνει μάθημα για το μέλλον. Η συντριπτική πλειονότητα των συναρτήσεων που συμβολίζουν τις κυρίαρχες πτυχές της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής μας ζωής που παρουσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ...
24 ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΦΗΓΗΜΑ...
Εκδότης: ΗΔΥΕΠΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 6453-0023

ΑΝΕΜΟΣ, ΦΩΤΙΑ Άνεμος, φωτιά καθημερινός πυρετός στην Οδύσσεια του ονείρου, πάει να καεί με φλόγες μαρτυρίου και κάτι βγαίνει, ξεχύνεται από τις φλόγες, χάνεται στην ομίχλη με το ίδιο χρώμα αναλλοίωτο. Έπειτα η μοναξιά πάλι στην ίδια θέση στο ίδιο σημείο αναζητά παρέα... [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ;
... ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΡΧΙΑ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0591

-Τι σχέση έχουν τα σπασμένα παγκάκια και οι ουρές στα ιατρεία των νοσοκομείων, με την ανάπτυξη; -Πώς οι σκουπιδότοποι συνδέονται με την ανάπτυξη; -Τι σχέση έχει η Μαρία Κάλλας με την ανάπτυξη; -Τι σημαίνει πραγματική ανάπτυξη; -Τι ανάπτυξη θέλουμε; -Τι σημαίνει υγιής, βιώσιμη, δημιουργική και διαχρονική ανάπτυξη; -Η ανάπτυξη του φραπέ είναι ανάπτυξη; -Ποιο ήταν το αναπτυξιακό μας «πλέγμα» έως σήμερα; -Γιατί φτάσαμε ως εδώ και ποιο δρόμο έχει ακολουθήσει η «ελληνική» ανάπτυξη; -Ποιο θα ήταν το ιδανικό μοντέλο ανάπτυξης για τη χώρα μας; -Τι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Εκδότης: ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 6664-0021

Ζούμε βήμα βήμα την ιστορία της παρακμής μας, που συντελείται κάθε μέρα και ώρα, η σκέψη στην ουσία παραμένει στάσιμη, προσκολλημένη στην επανάληψη και έχοντας χάσει τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της, βυθισμένη στην ανυποληψία της Ιστορίας. Αυτό που μένει είναι η νοσταλγία του ονείρου που κάνει το παρόν να υποκλίνεται μπροστά σ' ένα μέλλον καταδικασμένο να θυμάται για πάντα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ;
Κωδ. Πολιτείας: 1050-0092

Ο Αντώνης Ζαΐρης και ο Γιώργος Σταμάτης είναι άνθρωποι των επιχειρήσεων και της αγοράς, του marketing και της επικοινωνίας. Αποφάσισαν να εκδώσουν αυτό το βιβλίο εκφράζοντας σκέψεις, κριτική, αγωνίες, επιθυμίες και κάποιες πρακτικές συμβουλές για την πολιτική και τους πολιτικούς, χωρίς να είναι οι ίδιοι πολιτικοί. Η αγωνία που εκφράζει αυτό το βιβλίο, μια αγωνία κοινή στους περισσότερους Έλληνες, περιγράφεται από τα ίδια τους τα λόγια: «Το να ανακαλύπτεις την πολιτική ή να μιλάς για μια νέα πολιτική, είναι σαν να ανακαλύπτεις τον τροχό! Όλ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βιβλία σε εξαιρετικές τιμέςΠερισσότερα

ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ROLLING STONES
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
€45.65 €20.54
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -55%
ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ
BUKOWSKI CHARLES
€12.72 €5.09
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -60%

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS