Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

BRECHT BERTOLT

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΑΛΙΛΑΙΟΥ
Εκδότης: ΠΛΑΝΗΤΗΣ 70
Κωδ. Πολιτείας: 3479-0009

Ο Γαλιλαίος Γαλιλέι καθηγητής των μαθηματικών στην Πάδουα πάει να αποδείξει το καινούριο κοσμικό σύστημα του Κοπέρνικου. ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ (ακαδημαϊκά, τα χέρια σταυρωμένα πάνω στην κοιλιά): Στις ελεύθερες ώρες μου, κι έχω πολλές, μελέτησα την περίπτωσή μου και σκέφτηκα πώς θα την κρίνει ο κόσμος της επιστήμης, στο οποίον εγώ πια δεν συγκαταλέγομαι. Ακόμα κι' ένας Έμπορος μαλλιού πρέπει να ενδιαφέρεται, πέρα απ' το ν' αγοράση φτηνά και να πουλά ακριβά, επίσης και για την ανεμπόδιστη διεξαγωγή του εμπορίου του μαλλιού. Η παρακολούθηση της επιστή...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΑΛΙΛΑΙΟΥ
Εκδότης: ΕΡΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1670-0247

Η Ζωή του Γαλιλαίου δεν είναι μόνο ένα από τα σημαντικότερα έργα του Μπρεχτ -από πολλούς θεωρείται το οικουμενικότερο- αλλά και εκείνο που ίσως έχει δημιουργήσει τα περισσότερα προβλήματα τόσο στους σκηνοθέτες όσο και στους θεωρητικούς του θεάτρου. Μια τεράστια βιβλιογραφία από μελετήματα ερευνητών του επικού θεάτρου ή συνεργατών του Μπρεχτ που παρακολουθούσαν τη διδασκαλία του, από κείμενα του ίδιου του Μπρεχτ, από ιστορικά ντοκουμέντα ή από αισθητικά και κοινωνικά δοκίμια γύρω από το έργο βρίσκεται στη διάθεση αυτού που θέλει να το μελετ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΡΕΧΤ: ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΣΕΛΙΔΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3789-0014

Σαν την πέτρα, αναίσθητα -λέει- αναμένει την καταδίκη του όταν τον στέλνουν στο θάνατο. Τρυπημένος πέρα ως πέρα απ' τα δόρατα διάφορων εποχών, πέτρινα, μπρούτζινα, σιδερένια, πλακωμένος από οχήματα, απ' του Αρταξέρξη ίσαμε και του στρατηγού Λούντερντορφ, τσαλαπατημένος από τους ελέφαντες του Αννίβα και το ιππικό του Αττίλα, κομματιασμένος απ' τα βλήματα όλο και πιο τελειοποιημένων φονικών όπλων, αλλά κι απ' τους εναέριους ογκόλιθους ενός καταπέλτη, καταξεσκισμένος από χειροβομβίδες μεγάλες και μικρές, σαν τα αυγά της περιστέρας ή της μέλισ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ 30ΕΤΗ ΠΟΛΕΜΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0240

Ένα έργο - χρονικό από τον 30ετή πόλεμο. Γράφτηκε στα 1938-39 και πρωτοπαίχτηκε στη Ζυρίχη στα 1942. Η Μάνα Κουράγιο ακολουθεί το στράτευμα, με έναν αραμπά - καντίνα, πουλώντας προμήθειες και ποτό για τους στρατιώτες. Χάνει και τα δυό της αγόρια στον πόλεμο. Η μουγγή κόρη της Κατερίνα πεθαίνει χτυπημένη από σφαίρα καθώς προσπαθεί μ' ένα τύμπανο να στείλει μήνυμα στην πόλη Χάλλε για μια επερχόμενη επίθεση. Η Μάνα Κουράγιο απομένει μοναχή της με τον αραμπά της, γριά, ωστόσο αποφασισμένη να συνεχίσει το εμπόριό της. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
76 ΠΟΙΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0216

Τ' ομολογώ: καμιά Ελπίδα δεν έχω. Οι τυφλοί μιλάνε για διέξοδο. Εγώ Βλέπω. Όταν εξαντληθούν τα λάθη Αντίκρυ μας θα κάθεται Σαν τελευταίος σύντροφος το μηδέν. [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΑΛΙΣΜΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-0202

Ο Μπέρτολτ Μπρεχτ (1898-1956), παράλληλα με το άφθονο ποιητικό έργο του, μας άφησε και ένα πλήθος από θεωρητικά δοκίμια και σημειώσεις. Η συλλογή αυτή περιέχει κείμενα όπου, σε διάφορες εποχές και με διάφορες ευκαιρίες, ο Μπρεχτ διατυπώνει τις απόψεις του για το ρεαλισμό: Σ' αυτή την εποχή των αποφάσεων πρέπει ακόμη και η τέχνη ν' αποφασίσει. Μπορεί να γίνει όργανο των λίγων, εκείνων που καθορίζουν τη μοίρα των πολλών και απαιτούν μια πίστη, που πάνω απ' όλα πρέπει να 'ναι τυφλή, και μπορεί ακόμη να πάει με το μέρος των πολλών, εναποθέτοντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΡΕΧΤ: ΠΟΙΗΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-0188

Τα ποιήματα του Μπρεχτ, ίσως με το πιο άμεσο τρόπο απ' τα θεατρικά και τις σύντομες ιστορίες του, αντανακλούν καλλιτεχνικά τις διεργασίες στη συνείδηση και στάση ζωής που εξελιχτικά διαμόρφωσε ο ποιητής και δραματουργός. Όπως συνόψισε προς το τέλος της ζωής του (ομιλία στην τελετή απονομής του Βραβείου Λένιν, Μόσχα 1955) ο Μπρεχτ: "Το πιο σημαντικό μάθημα που έμαθα ήταν πως το μέλλον της ανθρωπότητας μπορεί να ειδωθεί μόνον "από τα κάτω", από την σκοπιά των καταπιεσμένων κι εκμεταλλευόμενων. Μόνο όποιος αγωνίζεται μαζί τους, αγωνίζεται για...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ - Η ΕΒΡΑΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0241

Από νέος, ο Μπρεχτ είχε διαδηλώσει το σεβασμό του στην "ασέβεια" απέναντι στα κείμενα των άλλων (και μάλιστα, τα κλασικά), που τη θεωρούσε μέγιστη ευσέβεια. Γι αυτό, και τα περισσότερα έργα του είναι "διασκευές" όχι μόνον αφηγημάτων κ.λ.π., αλλά και θεατρικών έργων της παλιάς ή της πρόσφατης σκηνικής παράδοσης. Την "πνευματική ιδιοκτησία" τη θεωρούσε καθαρά "αστική αντίληψη", και λίγο πριν πεθάνει, έγραφε : "Ο αληθινός σεβασμός για τα κλασικά έργα πρέπει να στρέφεται στο μεγαλείο των ιδεών τους και στο κάλλος της μορφής τους, κι εκδηλώνετα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΥΚΑΣΟ
ΘΡΥΛΟΣ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0575

Ο Κύκλος μέ τήν Κιμωλία ανέβηκε γιά πρώτη φορά στό Παρίσι τό 1954, στό πλαίσιο του Παγκόσμιου Θεατρικού Φεστιβάλ, κατακυρώνοντας καί επίσημα τήν αναγνώριση καί ακτινοβολία του Μπέρτολτ Μπρεχτ στό διεθνές κοινό. Στήν Ελλάδα τό έργο παρουσιάστηκε τό 1957 από τό Θέατρο Τέχνης σέ σκηνοθεσία του Κάρολου Κούν, μετάφραση Οδυσσέα Ελύτη καί μουσική Μάνου Χατζιδάκι. "Ομολογώ ότι τό έργο τό αγάπησα πολύ", γράφει ό Ελύτης στήν εισαγωγή "τό παραμυθένιο του υπόβαθρο καί οι βαθύτατα ανθρώπινες πλευρές του μου έδωσαν μιά χαρά πού θά ήθελα, μέσα από τή δι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ
Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΠΡΕΧΤ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ (ΚΑΤΑ ΤΩΝ) ΑΝΤΙΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
Εκδότης: ΟΥΑΠΙΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 3365-0025

Όταν ο Μπρεχτ ανεβαίνει στη σκηνή στις 30 Οκτωβρίου του 1947 στην Ουάσινγκτον, μπροστά στην Επιτροπή (κατά των) Αντιαμερικανικών Ενεργειών, δεν είναι ο ήρωας-μάρτυρας. Δεν έχει στα χέρια του το κείμενο του έργου. Δεν προσπαθεί να αποδείξει την αθωότητά του απέναντι σε παράλογες κατηγορίες. Δεν έχει τραγικό τέλος γιατί δεν υπάρχει τραγική κατάσταση. Υπάρχει η εξουσία, η διαχείρισή της και οι συνέπειές της. Και αυτό είναι μια κοινωνική σχέση. Για τριάντα λεπτά, όσο διαρκεί αυτή η παρωδία ανάκρισης, ή η αλληγορία για την ανοησία της γραφειοκρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΣΟ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ
Εκδότης: ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 3280-0005

Στον καιρό του πολέμου των Μπόερς, μια σφαίρα βρήκε στο πόδι, το στρατιώτη Τζωρτζ Φιουκούμπι. Τον πήγανε σ' ένα νοσοκομείο του Κεϊπτάουν και του κόψανε το πόδι. Όταν γύρισε στο Λονδίνο, του δώσανε γι' αποζημίωση εβδομήντα πέντε λίρες, αφού τον βάλανε και υπόγραψε ένα χαρτί πως παραιτείται από κάθε άλλη απαίτηση απέναντι στο Κράτος. Με τα λεφτουδάκια αυτά αγόρασε ένα μαγαζάκι, μια ταβερνούλα στο Νιουγκέιτ, που τον τελευταίο καιρό έβγαζε με το παραπάνω τα έξοδα της - κάπου σαράντα σελίνια τη βδομάδα. Αυτό τουλάχιστον είδε ο άνθρωπός μας με τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0009

Αν και το έργο "Στη ζούγκλα των πόλεων" είναι νεανικό, εν τούτοις είναι προφητικό ενός παράλογου κόσμου, ενός φρικιαστικού ανταγωνισμού για την αλλοτρίωση του ατόμου, όπου η απομόνωση είναι τόση, ώστε ούτε με την... έχθρα μπορούν να επικοινωνήσουν οι άνθρωποι. Γράφτηκε στα 1921-1922. Πρωτοπαίχτηκε στο Residenztheater του Μονάχου στα 1923. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΥΝΕΡ
Κωδ. Πολιτείας: 1797-0028

Ο Μπρεχτ ξεκίνησε να γράφει τις "Ιστορίες του κυρίου Κόυνερ" το 1927. Το έναυσμα για τη συγγραφή αυτών των ιστοριών ήταν η διαπίστωση ότι μέσα στην καθημερινότητά τους οι άνθρωποι, αποξενωμένοι και αλλοτριωμένοι καθώς είναι, συνηθίζουν να αποδέχονται παράλογες καταστάσεις και να τις θεωρούν φυσικές και αυτονόητες. Περιττό να πούμε ότι στη σημερινή εποχή, ακριβώς επειδή η αλλοτρίωση και η αποξένωση είναι ακόμα μεγαλύτερες από την εποχή του Μπρεχτ, το φαινόμενο αυτό είναι πολύ πιο έντονο: Μια σειρά καταστάσεις και γεγονότα, όπως: η ανεργία, ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
Εκδότης: ΚΟΡΟΝΤΖΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2378-0061

Στο κέντρο της κατεστραμμένης σάλας βρισκόταν το μωρό μες στην κούνια του και κοιμόταν ήσυχα. Η Άννα κάθισε κοντά του κουρασμένη κι άρχισε να το παρατηρεί. Δεν είχε τολμήσει ν' ανάψει το παραμικρό φως, αλλά το σπίτι εκεί κοντά καιγόταν ακόμα και οι αναλαμπές του φώτιζαν πολύ καλά το πρόσωπο του μωρού. Είχε μια μικρή ελιά στο λαιμουδάκι του. Η υπηρέτρια κάθισε και το κοίταξε κάμποση ώρα, πώς ανέπνεε και πώς πιπιλούσε την μικρούλα του γροθιά. Κάποια στιγμή διαπίστωσε πως το είχε κοιτάξει αρκετή ώρα για να μπορέσει να φύγει δίχως το παιδί. Σ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0038

Η αρχική ιδέα για την Όπερα της Πεντάρας προέρχεται από τον Τζόναθαν Σουίφτ, τον συγγραφέα του Γκιούλιβερ, ο οποίος έγραψε στις 30 Αυγούστου του 1716 στον Αλεξάντερ Πόουπ: «...τι θα έλεγες για ένα Παστοράλε ανάμεσα στους κλέφτες και τις πόρνες του Νιούγκεητ;». Ο φίλος τους, ο Τζον Γκέι, σκέφτηκε πως μια σάτιρα θα ήταν προτιμότερη από μια Όπερα Παστοράλε και το 1728, διακόσια χρόνια πριν της δώσει ο Μπέρτολτ Μπρεχτ τη σημερινή μορφή της, έγραψε την "Όπερα του Ζητιάνου", που είχε μάλιστα ιστορικό υπόβαθρο: τον 18ο αιώνα υπήρχε πράγματι στο Λ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΓΙΑ ΙΩΑΝΝΑ ΤΩΝ ΣΦΑΓΕΙΩΝ
Εκδότης: ΠΛΑΝΗΤΗΣ 70
Κωδ. Πολιτείας: 3479-0012

Υπήρξε μια γενική περίπου παρατήρηση για τις μεταφράσεις των έργων του Μπρεχτ, που δώσαμε ως τώρα: λείπει, λένε, ένας πρόλογος. Μένω πάντα με την εντύπωση πως ο πρόλογος, όπως είθισται να προτάσσεται, περιττεύει. Την ίδια άποψη πρέπει να συμμερίζονται μαζί μου όλοι εκείνοι που έχουν την πολύ όμορφη συνήθεια ν' αρχίζουν το διάβασμα του έργου κατ' ευθείαν. Στη σβελτάδα που γυρίζουν τα φύλλα του προλόγου διαφαίνεται η αγανάχτησή τους, γιατί αυτά τα πράμματα να μπαίνουν μπροστά. Ίσως στο τέλος του βιβλίου να μην ενοχλούσαν, ίσως νάταν και χρήσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1780-0059

Οι Ιστορίες ανήκουν σ' ένα μεγαλύτερο κύκλο διηγημάτων, διατηρώντας τη δική τους καινούργια, πρωτογενή ενότητα. Αυτά τα "χρονικά" σε πρόζα και στίχους είναι "συνταγές" και διδασκαλίες ενός ποιητή που δε γράφει για τον εαυτό του αλλά κυρίως για τους άλλους, χρησιμοποιώντας τη διαλεκτική μέθοδο. Όλοι σχεδόν οι χαρακτήρες που παρελαύνουν στις ΙΣΤΟΡΙΕΣ είναι α-κοινωνικοί κάνουν την επανάστασή τους συνειδητά ή ασυνείδητα, προσπαθούν ν' ανοίξουν δρόμο. Ο Μπρεχτ για μια ακόμα φορά, χρησιμοποιώντας τη μορφή της αφήγησης κυρίως, μεταφέρει την ηθικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0243

Ήταν ένα χιονισμένο πανεπιστήμιο κάτω απ' τα Βραχώδη Όρη. Μόλις είχα τελειώσει μια ομιλία μου για την αρχαία ελληνική τραγωδία, όταν μια φοιτήτρια σήκωσε το μολύβι της. "Μας λέτε ποιο είναι το μήνυμα της Αντιγόνης;" Το "παρακαλώ", φυσικά, ήταν άγνωστο στη συγχρονισμένη αυτή εκπρόσωπο της σπουδάζουσας νεολαίας, μα η ερώτησή της την εξιλέωνε και με το παραπάνω. Τώρα εγώ, σαν φλύαρος Έλληνας, μη όντας συνηθισμένος στη μανία των Αμερικανών για τις επιγραμματικές συνταγές, έμεινα για μια στιγμή άναυδος. Σίγουρα, πιο εύκολο θα μου ήταν να ρητορε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΙΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΕΡΑΤΩ
Κωδ. Πολιτείας: 1610-0309

Για τους μεγάλους επιτρέπονται μεγάλα λόγια. Οι άξιοι λόγου λογοτέχνες και ποιητές είναι με το έργο τους αναστόχαση, συνείδηση και αναπαράσταση της εποχής τους ή τουλάχιστον σημαντικών στοιχείων της και όψεών της. Ωστόσο ελαχίστων μόνον εξ αυτών το έργο είναι στην συνείδησή μας τρόπον τινά και συστατικό ιστορικό της στοιχείο. Ο Μπέρτολτ Μπρεχτ είναι μεγάλος ποιητής. Έχει γράψει μερικά από τα ωραιότερα ποιήματα που έχουν γραφτεί ποτέ. Εν πρώτοις είναι ποιητής και δεν ποιητικίζει ποτέ και πουθενά. Είναι λιγότερο ή περισσότερο ποιητικός, αλλά...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0242

"Η όπερα της πεντάρας" γράφει ο Brecht εκείνη την εποχή "είναι κάτι σαν διάλεξη πάνω στη ζωή όπως ο θεατής θέλει να την βλέπει στο θέατρο. Επειδή όμως, βλέπει και μερικά πράγματα που δεν θα ήθελε να δει, δηλαδή τις επιθυμίες του, που όχι μόνο θα πραγματοποιούνται, αλλά θα γίνονται αντικείμενο κριτικής, θα είναι σε θέση, θεωρητικά τουλάχιστον, να αναγνωρίσει στο θέατρο έναν καινούριο ρόλο..." [...] Η ειρωνεία και η αντίφαση είναι ενσωματωμένα σε κάθε πράξη του έργου, με αποτέλεσμα της απεριόριστης χρήσης τους, τα πάντα να μοιάζουν διφορούμε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΗΣΙΟΔΟΣ: ΘΕΟΓΟΝΙΑ
ΗΣΙΟΔΟΣ
€13.25 €5.96
(-55%)
Κερδίζετε €7.29
ΕΡΩΤΑΣ, ΠΟΣΤ-ΡΕΣΤΑΝΤ
BRYUSOV VALERY
€12.72 €6.36
(-50%)
Κερδίζετε €6.36

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Alden Nowlan: Θησαυροί επί της γης Βάλε φόρμες, βγες έξω, ξεκίνα το τζόκινγκ. Μακριά από βούτυρο κι αυγά. Πρόσεχε το ποτό. Το πολύ ζεστό και το πολύ κρύο να τ’ αποφεύγεις. Τσιγάρο; Ο...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS