Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0023

[...] Δεν υπάρχει μόνο μια «κοινωνιολογική» άποψη της θεωρίας ή της κριτικής του κινηματογράφου. Δηλαδή μια άποψη που με παρεμπίπτοντα τρόπο αναφέρεται, π.χ. στον κινηματογράφο ως κοινωνικό θεσμό, ως οργανωμένο τομέα παραγωγής, ως μέσο επικοινωνίας, ως ιδεολογικό μηχανισμό, στο μέτρο που μελετά ένα καλλιτεχνικό προϊόν ή πραγματεύεται ένα γενικότερο αισθητικό ζήτημα. [...] Ερεθίσματα για το γράψιμο του βιβλίου αυτού αποτέλεσαν μια πολύχρονη και παθιασμένη σχέση με τον κινηματογράφο. Μια παράλληλη ανάγκη για την συστηματοποίηση ορισμένων γνώ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0403

Η μελέτη ταινιών και η σύγκρισή τους με τα μυθιστορήματα, από τα οποία προέρχονται, αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο των κινηματογραφικών σπουδών, τις τελευταίες δύο δεκαετίες στα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου. Στόχοι του συγγράμματος αυτού είναι η εισαγωγή του φοιτητή του κινηματογράφου, αλλά και του κάθε φίλου της μεγάλης οθόνης, στην έννοια της μεταφοράς, η ιστορική αναδρομή του φαινομένου και οι θεωρητικές και μεθοδολογικές έρευνες γύρω από το εν λόγω πεδίο, που πλέον έχουν αποδυναμώσει τις φωνές εκείνων που εμμένουν στην «πισ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0545

ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΜΑΜΕΤ Γεννήθηκε το 1947 στο Σικάγο. Εκτός από θεατρικός συγγραφέας, είναι δοκιμιογράφος, σεναριογράφος και σκηνοθέτης. Τα πρώτα του έργα ανέβηκαν από το St Nicholas Theatre Company του οποίου ήταν ιδρυτικό μέλος και καλλιτεχνικός διευθυντής. Έχει τιμηθεί με Pulitzer και New York Drama Circle Award για το Glengarry Glen Ross (1984), με Obie για το American Buffalo (1975) και το The Cryptogram (1995), με Olivier για το Edmond (1982) κ.ά. Ως σεναριογράφος ήταν υποψήφιος για Όσκαρ για τα The Verdict (1982) και Wag the Dog (1997). Κυρι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΜΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0551

Η πραγματική δύναμη του κινηματογράφου συνίσταται στην ικανότητά του να μεταφράζει σημεία και σύμβολα, τις νοερές μορφές της γλώσσας, σε δυναμικές κινούμενες εικόνες. Η οπτική προσαρμογή του ανθρώπου παράγει τη θετική του αντίδραση στην κίνηση -ένα στοιχείο κλειδί της κινούμενης εικόνας- και την πρόσληψη των κωδικοποιημένων οπτικών πληροφοριών -των συμβόλων. Η συμβολική δύναμη στην τέχνη, επομένως, είναι τεράστια και ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του νου είναι η αποδοχή και η χρήση πραγμάτων ως συμβόλων που αντικαθιστούν άλλα πρά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ Ν-Ω)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0041

Αυτή η έκδοση του Λεξικού ταινιών, με κριτικές του Βασίλη Ραφαηλίδη, είναι οριστική, τελειωτική. Ο συγγραφέας είναι οριστικά, τελειωτικά, απών, πέραν αυτών που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να σχεδιάζουν, να ανασυντάσσουν το προηγούμενο έργο τους, με μια έφεση απομυθοποίησης που κάποτε καταλήγει σε μια επιπλέον μυθοποίηση. (. . .) Στην εισαγωγή της πρώτης έκδοσης του Λεξικού ταινιών έγραφα μεταξύ άλλων: Το βιβλίο τούτο είναι ένα λεξικό ταινιών που δεν μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά προκειμένου να κυριολεκτούμε, αφού αποτελείται από λε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΜΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0045

Αυτό το βιβλίο περιέχει είκοσι σχετικά αυτοτελή κείμενα, που θα μπορούσαν να διαβαστούν είτε μεμονωμένα είτε στη σειρά τους. Ωστόσο, γράφηκαν για να αποτελέσουν, ακριβώς, μια σειρά με συγκεκριμένο στόχο: την εκλαΐκευση των βασικών εννοιών της κινηματογραφικής αισθητικής, χωρίς όμως τη μεθοδικότητα που θα ταίριαζε σε μια αισθητική πραγματεία για τον κινηματογράφο. Από δω και η σχετική αυτοτέλειά τους. [...] (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΩΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ, ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ: ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0561

Αν παρακολουθήσει και μελετήσει κάποιος συστηματικά τις σχέσεις της ελληνικής σκηνής με τη ρωσική, σοβιετική και μετασοβιετική δραματουργία, θα πρέπει να θεωρήσει ως ουσιαστική τους αφετηρία την τελευταία δεκαετία του 19ου αιώνα και να απαριθμήσει παραμέτρους και μηχανισμούς που συντελούν στις διαδικασίες πρόσληψης όσον αφορά τόσο τη συγκρότηση του δραματολογίου των θιάσων και των καλλιτεχνικών συνεργασιών, όσο και τις σκηνικές τύχες των συγγραφέων. Η αυτονόητα επίπονη και χρονοβόρα εύρεση και καταγραφή στοιχείων για περισσότερες από επτακ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0404

Το εγχειρίδιο αυτό για ηθοποιούς παρουσιάζει μια έγκυρη μέθοδο εκπαίδευσης, ώστε να παίζουν μέσα από την καρδιά τους - είτε κάνουν πρώτη ανάγνωση είτε κάνουν οντισιόν είτε παίζουν στον κινηματογράφο ή στην τηλεόραση. Το βιβλίο αυτό διδάσκει τους ηθοποιούς πώς να αισθάνονται πειστικά και ειλικρινή συναισθήματα και να αντιδρούν αναλόγως μπροστά στην κάμερα και υποστηρίζει πως το «κλειδί» για μια επιτυχημένη ερμηνεία είναι η σχέση των ηθοποιών μεταξύ τους και με τις περιστάσεις. (. . .) Το απαραίτητο αυτό εγχειρίδιο εφαρμόζει τις κλασικές μεθ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΙΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0450

Ο Κιν είναι ελεύθερος. Ο λόγος για τον οποίο αλλάζει συμπεριφορά, που παραφέρεται, χάνει τα λογικά του ή προσποιείται ότι χάνει, είναι η έλλειψη σεβασμού που εισπράττει από την κοινωνία. Η κοινωνία τη μια στιγμή τον χρίζει «βασιλέα της Αγγλίας» και την άλλη τον κατακεραυνώνει για την απρεπή και άλογη στάση του. Η κοινωνία του επιβάλλει την αλλαγή που, όταν βλέπει το αληθινό του πρόσωπο, δεν της αρέσει και ανά πάσα ώρα και στιγμή καιροφυλακτεί για να του επιτεθεί. Έτσι κι εκείνος αναγκάζεται να φορέσει την οικεία μάσκα του ρόλου του, του ρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η QUEER ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (1924-2016)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0615

Παρά τη σύνταξη ενός διεξοδικού καταλόγου με απαιτήσεις εξαντλητικής καταγραφής, η ανά χείρας μελέτη δεν αποτελεί μόνο ένα γενικό χρονικό των αναπαραστάσεων του ομοερωτισμού στον ελληνικό κινηματογράφο. Ο σχολιασμός και η κατάταξη σε κατηγορίες οκτακοσίων πενήντα ταινιών αποσκοπεί τόσο στη θεματολογική τους χαρτογράφηση όσο και στην ανασύσταση του "ομοφυλόφιλου κανόνα" της ελληνικής κινηματογραφίας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου επιχειρήθηκε ο συγκερασμός δύο μεθοδολογικών κατευθύνσεων: η ιστοριογραφική συνέχεια (από την "απόκρυψη" στη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0627

Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεωργίου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Μια συνάντηση που καμία ιστορική μαρτυρία δεν υπάρχει ότι πραγματοποιήθηκε. Κατά συνέπεια πρόκειται για συνάντηση που δεν έγινε ποτέ και έπρεπε να γίνει, γιατί αφορά τη μυθοπλασία αυτού του έργου. Ο χώρος του παγερού δωματίου του ψυχιατρικού ασύλου μετατρέπεται σε πολυχώρο φανταστικών τοπίων, για να προβληθούν πάνω τους απόκρυφα της ψυχής και ανομολόγητες ή ομολογημένες ιστορίες που οι συνέπειές τους βαραίνουν καταλυτικά σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΣΩΤΕΡΙΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΑ «ΣΕΝΑΡΙΟ» ΤΗΣ ΟΜΟΤΙΤΛΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0441

Ο συγγραφέας Μάριος Ποντίκας έγραψε το θεατρικό έργο "Εσωτερικαί ειδήσεις" το 1980, σατιρίζοντας την ελληνική πραγματικότητα και τις συνήθειες των Ελλήνων της εποχής του. Η εκ νέου ανάγνωση του έργου εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν και κατά πόσο έχουν μεταβληθεί οι συμπεριφορές και οι συνήθειες των Ελλήνων, σαράντα χρόνια μετά τη συγγραφή του. Χαρακτηριστικά παραδείγματα σκιαγράφησης της ελληνικής καθημερινότητας της δεκαετίας του '80 αποτελούν η δυσλειτουργική σχέση του Δημόσιου Υπαλλήλου και του πολίτη-πελάτη, οι ατελείωτες, άνευ λόγο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ, ΣΚΡΙΠΤ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0592

Το βιβλίο αυτό αφιερώνεται με αγάπη στους σπουδαστές των οπτικοακουστικών τεχνών, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, στους οποίους και απευθύνεται. Όσες ικανότητες και ταλέντα κι αν έχετε, η σχολή σας δίνει τις πρόσθετες εκείνες γνώσεις που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιήσετε το έργο σας με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτυχία. Δεν πρόκειται να σας δώσει 100% των όσων χρειάζεστε για μια επιτυχημένη καριέρα. Στην καλύτερη περίπτωση θα σας δώσει το 50%. Το υπόλοιπο θα σας το δώσουν το ταλέντο κι η εργατικότητά σας. Εφ' όσον αυτά υπάρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0447

«BELLA VENEZIA: [...] Στο έργο του Διαλεγμένου μια μητέρα, μια κόρη και ο πατριός της συγκροτούν ένα αλληλοευνουχιστικό τρίγωνο που, εκτός των άλλων, έρχεται να πλουτίσει τη δραματουργία με μια νέα -θα 'λεγα αποκαλυπτική- διάσταση του γνωστού ιψενικού. Ίσως, αν πρέπει να προχωρήσω τον συλλογισμό, το ιψενικό τρίγωνο συναντά και πολλαπλασιάζει την ευνουχιστική στρατηγική του στριντμπεργκικού ζεύγους. Μία βαθιά έλξη, μια ενστικτώδης χήμευση ανάμεσα στην κόρη και τον πατριό, δημιουργεί το σκάνδαλο. Η μητέρα του κοριτσιού και σύζυγος του πατριο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΩΛΗΣ
47ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0406

Έχοντας "γεννηθεί", καλλιτεχνικά, τη δεκαετία του 1960, στην "αγκαλιά" του ακμαίου, τότε, εμπορικού λεγόμενου κινηματογράφου, ο Σταύρος Τσιώλης ξάφνιασε τους πάντες όταν, το 1971, και ενώ είχε μόλις σκηνοθετήσει μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου (Κατάχρησις εξουσίας), αποσύρθηκε από τον κινηματογράφο. Για να ξαφνιάσει και πάλι -ευχάριστα αυτήν τη φορά- την κινηματογραφική κοινότητα, το 1985, επιστρέφοντας με μια ταινία χαμηλών τόνων και μινιμαλιστικής κινηματογραφικής έκφρασης (Μια τόσο μ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ
ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΕΛΕΝΗ ΜΕΡΚΕΝΙΔΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0575

Η Παναγία των Παρισίων είναι ένα μυθιστόρημα που αγαπιέται από όλους σε κάθε εποχή, γιατί εκφράζει τον πιο καθαρό ρομαντισμό του ανθρώπου, τον οποίο συχνά απωθεί για λόγους κοινωνικής σύμβασης. Τιμή μου που επωμίστηκα τη θεατρική διασκευή του. Οι ιδέες του καλού και του κακού, του δικαίου και του αδίκου, της ομορφιάς και της ασχήμιας -εννοώ της πραγματικής κι όχι της φαινομενικής-, παρελαύνουν στο μεγάλο αυτό έργο προσωποποιημένες στους ήρωές του. Δεν είναι τυχαίο που όλοι ερωτεύονται την Εσμεράλδα, ενσάρκωση της ομορφιάς, της ανυπότακτης ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0234

"Είναι καιρός, λέει ο Freud, να εξοικειωθούμε με αρκετά χαρακτηριστικά του χιούμορ. Το χιούμορ δεν έχει μόνο κάτι το απελευθερωτικό, ανάλογο μ' εκείνο που υπάρχει στο πνεύμα και στο κωμικό στοιχείο, αλλά ακόμη κάτι το μεγαλειώδες και ανυψωτικό, σημάδια που δεν ξαναβρίσκονται μέσα σ' αυτές τις δυο τάξεις της απόκτησης της ηδονής από μια διανοητική ενεργητικότητα. Το εργαλείο τείνει καταφανώς στο θρίαμβο του ναρκισσισμού, στο άτρωτο του εγώ που επιβεβαιώνεται θριαμβευτικά. Το εγώ αρνείται ν' αφεθεί να κομματιαστεί, ν' αφεθεί να υποστεί την ο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤΡΕΙ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0353

Καμιά άλλη τέχνη δεν συγκρίνεται με τον κινηματογράφοο στη δύναμη, την ακρίβεια και την πληρότητα με την οποία εκφράζει τη συνειδητοποίηση γεγονότων και αισθητικών δομών που υπάρχουν και αλλάζουν στο χρόνο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0446

Ο Γιώργος Διαλεγμένος έπεσε σαν μετεωρίτης στη θεατρική μας αγορά. Και αποδείχτηκε πάμφωτος γαλαξίας που απλώς υποδύθηκε τον κομήτη για να μας παραπλανήσει. Νομίζω πως αυτή η παρομοίωση ερμηνεύει σχεδόν αποκαλυπτικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί στο χώρο των θεατρικών μας συναλλαγών αυτό ο λαϊκός είρωνας. Σαν τους αντάρτες των πόλεων, ο Διαλεγμένος "χτυπάει και φεύγει". Ενεργεί χωρίς μέθοδο, σύστημα, οργάνωση, σχέδιο ακόμη και χωρίς συγκεκριμένο σκοπό ή, καλύτερα, ο σκοπός του διαρκώς αναθεωρείται, λες και προσπαθεί να μπερδέψει τις δι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΝΙΦΕΣΤΑ ΤΟΥ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0211

[...] Με τον τρόπο του ο Μαρινέττι έζησε τη ζωή του σαν ένας αγνός ιδεαλιστής: ανάμεσα σε μονομαχίες, δίκες, γρονθοκοπήματα, σκάνδαλα, και πάντα στα χέρια με την αστυνομία. Και μέσα στον κοινό στόχο που ήταν η ανανέωση του πνεύματος, μπορούσαν να συνεργαστούν με απόλυτη αρμονία τα πιο διαφορετικά ταμπεραμέντα. Σ' αυτή τη χιονοστιβάδα εικόνων και θεωριών που συνέθεταν τον Φουτουρισμό, ανευρίσκονταν όλα τα σπέρματα αυτού που αργότερα θα ήταν ο χαρακτήρας του αιώνα μας. [...] (Άλντο Παλατσέσκι, "Ο Μαρινέττι και ο Φουτουρισμός", από την έκδοση...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΗ
KURNIAWAN EKA
€19.90 €7.96
(-60%)
Κερδίζετε €11.94
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ
MEARSHEIMER J. JOHN
€12.44 €5.60
(-55%)
Κερδίζετε €6.84

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Οι ήρωες της λατινοαμερικανικής ανεξαρτησίας είχαν την εξής κατάληξη ... Οι ήρωες της λατινοαμερικανικής ανεξαρτησίας είχαν την εξής κατάληξη: Οι Μιγκέλ Ιδάλγο, Χοσέ Μαρία Μορέλος, Χοσέ Μιγκέλ Καρέρα και Φρανσίσκο ντε Μορα...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS