Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΙΖΕΡΙ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΟΥΙΛΙΑΜ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0625

Η Άννυ Ουίλκς διασώζει, τον διάσημο συγγραφέα Πωλ Σέλντον από το αυτοκινητικό του δυστύχημα, τον περιποιείται και ταυτόχρονα τον αιχμαλωτίζει ανελέητα στο σπίτι της. Μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας, η νούμερο ένα θαυμάστρια του συγγραφέα Paul Seldon μετατρέπεται σε έναν ξέφρενο εφιαλτικό δυνάστη. Η επιβίωση της Μίζερι, της αγαπημένης της ηρωίδας από τα βιβλία του Πολ, γίνεται θεόσταλτος σκοπός της Άννυ. Ο Πωλ, στην εναγώνια προσπάθειά του να επιβιώσει, συνειδητοποιεί την τεράστια ευθύνη που φέρει ως δημιουργός και πόσο ακριβά πληρώνει τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0446

Ο Γιώργος Διαλεγμένος έπεσε σαν μετεωρίτης στη θεατρική μας αγορά. Και αποδείχτηκε πάμφωτος γαλαξίας που απλώς υποδύθηκε τον κομήτη για να μας παραπλανήσει. Νομίζω πως αυτή η παρομοίωση ερμηνεύει σχεδόν αποκαλυπτικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί στο χώρο των θεατρικών μας συναλλαγών αυτό ο λαϊκός είρωνας. Σαν τους αντάρτες των πόλεων, ο Διαλεγμένος "χτυπάει και φεύγει". Ενεργεί χωρίς μέθοδο, σύστημα, οργάνωση, σχέδιο ακόμη και χωρίς συγκεκριμένο σκοπό ή, καλύτερα, ο σκοπός του διαρκώς αναθεωρείται, λες και προσπαθεί να μπερδέψει τις δι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0408

Ο Άκης Δήμου στις παρυφές του 20ού προς τον 21ο αιώνα ήρθε να προστεθεί στην πολύ αξιόλογη ομάδα των μεταπολεμικών ελλήνων δραματουργών προσφέροντας μια τελείως προσωπική και αναγνωρίσιμη γραφή. Όταν εισήλθε στο στίβο, θα έλεγε κανείς ότι ο μόχθος των προηγούμενων αθλητών της θεατρικής κονίστρας είχαν εξαντλήσει ασκήσεις ύφους, θέματα, γλωσσικό κώδικα, οπτική γωνία, ιδεολογικά και κοινωνιολογικά μορφώματα. Το μεταπολεμικό μας θέατρο καλλιέργησε και το αστικό δράμα και το λαϊκό, το λούμπεν δραματικό και κωμικό θεματολόγιο και την ειρωνική γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Η ΔΟΜΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0140

Πώς γράφεται ένα σενάριο; Τι είναι ο κινηματογραφικός ήρωας και σε τι διαφέρει από το χαρακτήρα; Ποια είναι τα σημαντικότερα αφηγηματικά μοτίβα; Με πόσους τρόπους μπορούμε να δομήσουμε μια κινηματογραφική ιστορία; Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχημένης σκηνοπλασίας; Είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά αυτό το βιβλίο, που είναι μια μελέτη της δομής και της τεχνικής συγγραφής ενός κινηματογραφικού έργου και επιλέχτηκε ως βοήθημα σε δύο πανεπιστημιακές σχολές (Πανεπιστήμιο Αιγαίου και Πάντειος Σχολή). Γραμμένο από το συγγραφέα και ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0507

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σ' αυτούς που είτε έχουν θεωρητικό ενδιαφέρον για το ραδιόφωνο και γενικότερα για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, είτε κάποια πρακτική σχέση με τη ραδιοφωνική παραγωγή. Οι σκοποί του μπορούν να διατυπωθούν με παραπλανητική απλότητα. Ο πρώτος είναι να προσδιορίσει τα διακριτικά χαρακτηριστικά του ραδιοφωνικού μέσου, συγκρίνοντάς το με άλλους τρόπους επικοινωνίας, ατομικούς και συλλογικούς, λογοτεχνικούς και οπτικούς, και επίσης αναπτύσσοντας μια θεωρία σημείων, κωδίκων και συμβάσεων βάση της οποίας το ραδιοφωνικό μέ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0506

Ο γραπτός λόγος (και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος) στηρίζεται στη συνοχή, την αφηγητική ανάπτυξη από το αίτιο στο αιτιατό, τη γενικότητα και την αφαίρεση, τη σαφήνεια και τον επίπεδο τόνο της φωνής. Η τηλεόραση από την άλλη πλευρά είναι εφήμερη, αποσπασματική, συγκεκριμένη κι έχει ύφος δραματικό. Τα νοήματά-της σχηματίζονται με αντιθέσεις και με την παράταξη αντιφατικών φαινομενικά σημείων, ενώ η "λογική"-της είναι προφορική και οπτική. Θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε πώς η αντίφαση ανάμεσα στο γραπτό και μη γραπτό τρόπο σκέψης είναι αποτέλεσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0699

Θέλησα να δημιουργήσω ένα γοητευτικό έργο, με νοσταλγία, γέλιο και συγκίνηση για τους συντοπίτες μου. Μια παράσταση λαϊκή, βασισμένη στους κώδικες της Ελληνικής Επιθεώρησης και των αναψυκτηρίων του 1950, με φόντο τη Λάρισα της μετεμφυλιακής εποχής. Είναι μία παράσταση που κουβαλάει τις εμπειρίες μου σαράντα πέντε χρόνων που εργάζομαι για το δικό μας... Θεσσαλικό Θέατρο. Το χρωστούσα στο κοινό και στη φυσιογνωμία του Θεάτρου μας, που τόσα χρόνια προσπαθούμε να γίνει ένα γνήσιο "λαϊκό" θέατρο. Οι θεατές μας θα θυμηθούν πολλά και άλλοι τόσοι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0213

ΙΝΕΣ: Μεταξύ δολοφόνων. Είμαστε στην κόλαση, μικρούλα μου, και δε γίνεται ποτέ λάθος. Δεν καταδικάζουν ποτέ τους ανθρώπους για το τίποτα. ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... ΙΝΕΣ: Στην κόλαση... καταδικασμένοι... κολασμένοι... ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... Πάψτε επιτέλους, σας απαγορεύω να μεταχειρίζεστε χοντροκομμένες λέξεις. ΙΝΕΣ: Κολασμένη η μικρή αγία. Κολασμένος ο ήρωας ο ανεπίληπτος. Όλοι μας κάποια στιγμή κάναμε το κέφι μας, δεν είναι έτσι; Υπάρχουν άνθρωποι που υπέφεραν εξαιτίας μας, που πέθαναν κι αυτό μας διασκέδαζε πολύ. Τώρα πρέπει να πληρώσουμε. ΓΚΑΡΣΕΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ADDIO DEL PASSATO, ΑΓΑΠΑ ΜΕ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΟ ΓΕΥΜΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0459

Ο κόσμος που αναδύεται μέσα από τα θεατρικά έργα της Λείας Βιτάλη είναι γεμάτος αγωνία και προσδοκίες. Είναι ένας κόσμος που για διάφορους λόγους βιώνει αρνητικές όψεις της ζωής, αλλά έχει το βλέμμα του σταθερά στραμμένο προς τη θετική της πλευρά. Ή πιο σωστά, σε αυτό που νομίζει κάθε φορά, ανάλογα με τις ανάγκες του, ότι θα μπορούσε να είναι η θετική πλευρά της ζωής. Είναι ένας κόσμος αρνητικός που φέρει στην πλάτη του λάθη, απογοητεύσεις, ατυχείς συγκυρίες, ανταγωνισμούς και ανασφάλειες. Στο κέντρο της δραματουργίας της Βιτάλη βρίσκεται ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0667

Η Ιστορία της σκηνογραφίας ακολουθεί τα ίχνη της δυτικής σκηνογραφίας και ενδυματολογίας από την αρχαιότητα μέχρι τον 20ό αιώνα. Με αφετηρία το αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό θέατρο εξετάζεται η αρχιτεκτονική, η σκηνογραφία και η ενδυματολογία της περιόδου, καθώς και η μεταφορά του αρχαίου δράματος στη σύγχρονη σκηνή. Το αρχαίο θέατρο διαδέχεται εκείνο της περιόδου μεταξύ 15ου-19ου αιώνα, ανιχνεύοντας τις σκηνογραφικές πρακτικές του αναγεννησιακού θεάτρου της Ιταλίας, της Αγγλίας και της Ισπανίας, του Κρητικού Θεάτρου της ώριμης Αναγέννησης, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0018

Ο Αϊζενστάιν, που είχε πάθος με τον Ελ Γκρέκο, εξετάζει σ' αυτό το μελέτημα τους δύο γνωστούς πίνακές του, που συγγενεύουν και θεματικά, Άποψη του Τολέδο και Το Τολέδο σε ώρα καταιγίδας. Σχετικά με τον πρώτο πίνακα, μάταια ο επισκέπτης του Τολέδο θα αναζητήσει τη συγκεκριμένη οπτική γωνία για την άποψη που βλέπει στον πίνακα, από οποιοδήποτε σημείο της περιοχής. Αυτό που βλέπει είναι ένα "μονταρισμένο" σύμπλεγμα, μια αναπαράσταση, που η σύνθεσή της συγκροτήθηκε μέσω του μοντάζ, με παράθεση αντικειμένων που "φωτογραφήθηκαν" μεμονωμένα, ενώ,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ, ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0480

Στον 21ο αιώνα, οι ταινίες ντοκιμαντέρ δεν είναι πια αυτές που ήταν στις προηγούμενες δεκαετίες. Όχι μόνο κερδίζουν τα μεγάλα βραβεία σε φεστιβάλ που κατ' εξοχήν ευνοούσαν τη μυθοπλασία (όπως έγινε το 2004 στις Κάννες με το Farenheit 9/11 του Michael Moore), αλλά παίρνουν θριαμβευτικά τα Όσκαρ που τους αναλογούν, καταλαμβάνουν αναρίθμητες ώρες προγράμματος σε κανάλια γενικού ενδιαφέροντος και παίζονται σε κινηματογραφικές αίθουσες μπροστά σε εκατομμύρια θεατές με κέρδη πολλαπλάσια του κόστους τους (7 στα 10 ντοκιμαντέρ με τις μεγαλύτερες ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0571

Αλμυρός ουρανός Αν αργήσω, κοιμήσου... Σιγά τα αίματα!... Η Σάντρα στο φως Όθων και Ποθούλα Παραστάσεις των έργων του τόμου Κριτικές των έργων του τόμου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
(Ο 20ός ΑΙΩΝΑΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0678

Η μελέτη αυτή για τον Ελληνικό Κινηματογράφο ξεκίνησε μετά τα μέσα της δεκαετίας του '70 και είδε για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας στο περιοδικό Φιλμ του Θανάση Ρεντζή (εκδόσεις Καστανιώτης, τεύχος 15, Χειμώνας-Άνοιξη 77/78), αποτελώντας τον κύριο, σχεδόν αποκλειστικό, κορμό του τεύχους. Εκτεινόταν σε 166 σελίδες διαστάσεων 14X21 και έφερε ως συμπλήρωμα 80 ακόμη σελίδες με πίνακα των συνολικών εισιτηρίων κατά περίοδο, φιλμογραφία των σκηνοθετών και φωτογραφίες από τις ταινίες. Τίτλος του: Επισκόπηση της Ελληνικής Κινηματογραφίας από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0521

Το έργο αυτό επιχειρεί να περιγράψει το λυκόφως ενός κόσμου. Ένα τρίγωνο: ο Φραντς Κάφκα, η Ντόρα Ντιαμάντ, η κοπέλα που τον συντρόφευσε στα τελευταία χρόνια της ζωής του και ένα φανταστικό πρόσωπο, ο γιατρός Λέοπολντ Μάγιερ, αντιμέτωποι με τον τρόμο της ίδιας της ύπαρξης αλλά και με την εφιαλτική κοινωνική πραγματικότητα της δεκαετίας του 1920 στο Βερολίνο. Στο Βερολίνο της πείνας, της εξαθλίωσης και μιας αόριστης τρομακτικής απειλής καθώς ο ναζισμός βρίσκεται ήδη έξω από τις πύλες. Τρία πρόσωπα που προσπαθούν να ζήσουν και να διασώσουν τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΣΟ - ΜΑΞ ΕΡΝΣΤ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0241

Αναρωτήθηκα ένα ολόκληρο απόγευμα πως αυτή η κοινή πεταλούδα, ακινητοποιημένη για πάντα πλάι σ' ένα ξερό φύλλο, χάριζε εκείνη την ιδιαίτερη σημασία στο μικροσκοπικό πίνακα που το ίδιο πρωί θώπευα με το βλέμμα μου στο σπίτι του Πικάσο -ενώ τα αντικείμενα όπου στράφηκα στη συνέχεια, αντικείμενα που άλλωστε συγκεντρώνουν όλο το ενδιαφέρον μου, φάνταξαν φωτισμένα μ' ένα καινούργιο φως- αναρωτήθηκα, λοιπόν, τι προκάλεσε, από την ενσωμάτωση της πεταλούδας στον πίνακα, αυτή τη μοναδική συγκίνηση που, όταν μας κυριεύει, αποδεικνύει αλάνθαστα ότι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ; (ΕΠΙΤΟΜΗ - ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0676

"Μπορεί να υπάρξει τέχνη μετά το Άουσβιτς;" Αντιμέτωπος με το πιο πάνω ερώτημα που ο Αντόρνο έθετε αρνητικά αλλά και με το φάσμα ενός Πολίτη Καίην, μοναχικό εγώ, επίκεντρο των βασιλείων της παντοδυναμίας του ενός κοινωνικού σύμπαντος που γέρνει στο λυκόφως, μέσ' στο κοσμικό σύμπαν σαν προανάκρουσμα μιας ονειρεμένης αυγής, βλέποντας αυτό το όραμα να ρέει σαν ένας ατεμάχιστος οπτικός ωκεανός στην οθόνη του κινηματογράφου κι ακούγοντας την αρχετυπική φωνή του μεγάλου δασκάλου Πασκάλ. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 1839-1975
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0030

[...] Στη σύντομη πορεία των 150 χρόνων της η φωτογραφία σ' όλες τις μορφές της έχει επηρεάσει καθοριστικά τη ζωή μας και έχει προσφέρει θετικά στην ανθρώπινη κουλτούρα και διανόηση. Και αμετακίνητη παραμένει η πεποίθησή μου ότι αποτελεί το πιο δυνατό μέσο δημιουργικής έκφρασης της σύγχρονης εποχής. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΟΝΟΣ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ - ΜΟΝΤΑΖ
(ΘΕΣΗ - ΜΕΤΑΘΕΣΗ - ΣΥΝΘΕΣΗ) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0008

Η διατριβή μου με τίτλο "Πραγματεία για το Μοντάζ" (που εκδόθηκε με επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού από την Εταιρία Ελλήνων Σκηνοθετών το 1985), ήταν μια προσπάθεια κατάδειξης της "Τέχνης", της Κινηματογραφικής Τέχνης, δηλαδή του Μοντάζ, μέσα από συμπυκνωμένη γνώση και την εμπειρία μου. Ακόμα, πρέπει να πω, πως ήταν διατυπωμένη με -όση μπόρεσα- απλότητα, (σχεδόν εκλαΐκευση), μιας ανάλυσης των σημαντικότερων στοιχείων της Θεωρίας, Αισθητικής και Πρακτικής του Μοντάζ και ειδικότερα της παραδοσιακής, και σε οριζόντια ανάπτυξη Τέχνης και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΜΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0045

Αυτό το βιβλίο περιέχει είκοσι σχετικά αυτοτελή κείμενα, που θα μπορούσαν να διαβαστούν είτε μεμονωμένα είτε στη σειρά τους. Ωστόσο, γράφηκαν για να αποτελέσουν, ακριβώς, μια σειρά με συγκεκριμένο στόχο: την εκλαΐκευση των βασικών εννοιών της κινηματογραφικής αισθητικής, χωρίς όμως τη μεθοδικότητα που θα ταίριαζε σε μια αισθητική πραγματεία για τον κινηματογράφο. Από δω και η σχετική αυτοτέλειά τους. [...] (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΜΠΑΝΤΕΝ-ΜΠΑΝΤΕΝ
TSYPKIN LEONID
€14.40 €5.76
(-60%)
Κερδίζετε €8.64
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ
BEARD MARY
€11.00 €3.85
(-65%)
Κερδίζετε €7.15

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS