Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕ ΦΡΕΝΙΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0013

Ο Ζαν Κοκτό κατέχει μια μοναδική θέση στην κινηματογραφία του καιρού μας. Ήταν ο πρώτος μεγάλος ποιητής που έδειξε ενδιαφέρον για τις κινηματογραφικές ταινίες σαν ένα μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης. Έμαθε την τεχνική της κινηματογραφίας, ή, πιο σωστά, την ανακάλυψε ξανά ο ίδιος για τη δική του προσωπική χρήση. Έτσι, δημιούργησε "κινηματογραφική ποίηση", για να την προσθέσει στα άλλα είδη ποίησης με τα οποία είχε εμπλουτίσει τη Γαλλική Τέχνη: την ποίηση του θεάτρου και του μυθιστορήματος, της γραφικής τέχνης και της χορογραφίας. Γνωρίζοντας τα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0446

Ο Γιώργος Διαλεγμένος έπεσε σαν μετεωρίτης στη θεατρική μας αγορά. Και αποδείχτηκε πάμφωτος γαλαξίας που απλώς υποδύθηκε τον κομήτη για να μας παραπλανήσει. Νομίζω πως αυτή η παρομοίωση ερμηνεύει σχεδόν αποκαλυπτικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί στο χώρο των θεατρικών μας συναλλαγών αυτό ο λαϊκός είρωνας. Σαν τους αντάρτες των πόλεων, ο Διαλεγμένος "χτυπάει και φεύγει". Ενεργεί χωρίς μέθοδο, σύστημα, οργάνωση, σχέδιο ακόμη και χωρίς συγκεκριμένο σκοπό ή, καλύτερα, ο σκοπός του διαρκώς αναθεωρείται, λες και προσπαθεί να μπερδέψει τις δι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0361

Θα ήταν ενδιαφέρον ν' ανιχνεύσουμε τα διάφορα μονοπάτια που ακολούθησαν οι εργάτες του κινηματογράφου, από τις δημιουργικές τους αρχές μέχρι τη σημερινή τους κατάληξη, τα οποία συναποτελούν το πολύχρωμο φόντο του σοβιετικού κινηματογράφου. Στις αρχές της δεκαετίας του '20 όλοι μας ήρθαμε στον σοβιετικό κινηματογράφο σαν σε κάτι που ακόμη δεν υπήρχε. Δεν ήρθαμε σε μια πόλη ήδη χτισμένη δεν υπήρχαν πλατείες, ούτε δρόμοι ούτε καν μικρά στριφογυριστά δρομάκια κι αδιέξοδα, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε σήμερα στην κινηματογραφική μας μητρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ, ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0480

Στον 21ο αιώνα, οι ταινίες ντοκιμαντέρ δεν είναι πια αυτές που ήταν στις προηγούμενες δεκαετίες. Όχι μόνο κερδίζουν τα μεγάλα βραβεία σε φεστιβάλ που κατ' εξοχήν ευνοούσαν τη μυθοπλασία (όπως έγινε το 2004 στις Κάννες με το Farenheit 9/11 του Michael Moore), αλλά παίρνουν θριαμβευτικά τα Όσκαρ που τους αναλογούν, καταλαμβάνουν αναρίθμητες ώρες προγράμματος σε κανάλια γενικού ενδιαφέροντος και παίζονται σε κινηματογραφικές αίθουσες μπροστά σε εκατομμύρια θεατές με κέρδη πολλαπλάσια του κόστους τους (7 στα 10 ντοκιμαντέρ με τις μεγαλύτερες ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0025

Υπάρχει κάτι που μπορούμε να το ονομάσουμε κινηματογραφική ομορφιά. Η ομορφιά αυτή μπορεί να εκφραστεί μόνο με τις ταινίες, αλλά και πρέπει να είναι παρούσα σ’ αυτές, αν οι δημιουργοί τους θέλουν να μας συγκινούν. Όταν εκφράζεται πολύ καλά σε μια ταινία, οι θεατές βιώνουν μια ιδιαίτερα βαθιά συγκίνηση στη διάρκεια της προβολής της. Πιστεύω πως αυτό ακριβώς είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα που τραβάει τους ανθρώπους να δουν μια ταινία και η ελπίδα του σκηνοθέτη είναι από την αρχή να καταφέρει η ταινία του να αποκτήσει το χαρακτηριστικό αυτό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0386

Ο κινηματογράφος διανύει ήδη τον δεύτερο αιώνα της προσφοράς του στην ανθρωπότητα. Όταν βρισκόταν ακόμα στα πρώτα του βήματα, τότε που κανένας δεν τον λογάριαζε σαν τέχνη, ο Μελιές, έκπληκτος, είδε να μεταμορφώνεται μια παρισινή άμαξα σε νεκροφόρα. Ένα σκάλωμα της μηχανής λήψης του γέννησε την ιδέα των κινηματογραφικών τρικ. Αυτό ήταν και η αρχή του μοντάζ, έννοια άγνωστη, τότε. Η φιλμική δράση δεν ταυτίζεται με τον φυσικό χρόνο. Δυο δεκαετίες αργότερα θα έρθει η δαιμόνια παρέα των Κουλέσοφ, Αϊζενστάϊν, Βερτόφ, να ανακαλύψει ξανά τον κινημ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0577

Οκτώ άνθρωποι -πέντε άνδρες και τρεις γυναίκες- συγκεντρώνονται σε μια εξοχική πανσιόν, στο "Monskwell Manor", που το διευθύνει ένα νεαρό ζευγάρι, η Μόλλυ και ο Τζάιλς Ράλστον. Λίγες μέρες ψυχικής ηρεμίας και ξεγνοιασιάς τους περιμένουν... Τουλάχιστον, έτσι πιστεύουν όλοι. Γρήγορα, όμως, θα διαπιστώσουν πως ανάμεσά τους έχει παρεισφρήσει κι ένας στυγερός δολοφόνος, που έχει ήδη σκοτώσει κάποιον στο Λονδίνο. Η κυρία Λάιον ήταν το πρώτο του θύμα. Και τώρα, αυτή κιόλας τη στιγμή, ο άνθρωπος αυτός, αργά και μεθοδικά, προετοιμάζει ένα δεύτερο....
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ
40ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0323

Ο ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΛΗΘΑΝΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ - ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΠΡΑΜΟΥ ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ - «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ» ΕΝΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΖΑΝΝΑ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΓΡΙΒΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ Μ' ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ «Η ΟΡΓΑΝΩΣΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΩΣ. . .» ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΖΑΝΝΑ - ΑΝΑΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ» ΕΝΑ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0347

Στην παρούσα μονογραφία επιχειρείται η ανίχνευση των σχέσεων του ελληνικού κινηματογράφου με το θέατρο. Πρόκειται για μια σχέση που διακατέχει ολόκληρη την ιστορία της ελληνικής οθόνης, από τη «Γκόλφω» (1914) του Μπαχατόρη έως το «Βυσσινόκηπο» (1999) του Κακογιάννη. Κατά τη συγγραφή της μελέτης, είχα κατά νου ως πιθανό αποδέκτη της έναν αναγνώστη-εραστή του ελληνικού κινηματογράφου και έναν εξειδικευμένο μελετητή, που θα αναζητούσε ερεθίσματα για παραπέρα ανίχνευση του ερευνητικού αντικειμένου. Έτσι αποπειράθηκα τη μείξη στοιχείων θεωρίας...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΩΜΑΣ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0205

Ο πόλεμος άρχισε μέσα στην πιο μεγάλη αταξία. Η αταξία αυτή δεν σταμάτησε καθόλου, από τη μία άκρη στην άλλη. Γιατί ένας σύντομος πόλεμος θα μπορούσε να πάει προς το καλύτερο και για να το πούμε έτσι, να πέσει από το δέντρο, ενώ ένας πόλεμος παρατεταμένος, εξαιτίας περίεργων συμφερόντων και στερεωμένος δια της βίας στο κλαδί, προσέφερε πάντοτε βελτιώσεις που υπήρξαν τόσο απαρχές όσο και διδάγματα. Η κυβέρνηση μόλις είχε εγκαταλείψει το Παρίσι ή, σύμφωνα με την αφελή διατύπωση ενός μέλους της, είχε πάει στο Μπορντό για να οργανώσει τη νίκη ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΣΟ - ΜΑΞ ΕΡΝΣΤ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0241

Αναρωτήθηκα ένα ολόκληρο απόγευμα πως αυτή η κοινή πεταλούδα, ακινητοποιημένη για πάντα πλάι σ' ένα ξερό φύλλο, χάριζε εκείνη την ιδιαίτερη σημασία στο μικροσκοπικό πίνακα που το ίδιο πρωί θώπευα με το βλέμμα μου στο σπίτι του Πικάσο -ενώ τα αντικείμενα όπου στράφηκα στη συνέχεια, αντικείμενα που άλλωστε συγκεντρώνουν όλο το ενδιαφέρον μου, φάνταξαν φωτισμένα μ' ένα καινούργιο φως- αναρωτήθηκα, λοιπόν, τι προκάλεσε, από την ενσωμάτωση της πεταλούδας στον πίνακα, αυτή τη μοναδική συγκίνηση που, όταν μας κυριεύει, αποδεικνύει αλάνθαστα ότι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0447

«BELLA VENEZIA: [...] Στο έργο του Διαλεγμένου μια μητέρα, μια κόρη και ο πατριός της συγκροτούν ένα αλληλοευνουχιστικό τρίγωνο που, εκτός των άλλων, έρχεται να πλουτίσει τη δραματουργία με μια νέα -θα 'λεγα αποκαλυπτική- διάσταση του γνωστού ιψενικού. Ίσως, αν πρέπει να προχωρήσω τον συλλογισμό, το ιψενικό τρίγωνο συναντά και πολλαπλασιάζει την ευνουχιστική στρατηγική του στριντμπεργκικού ζεύγους. Μία βαθιά έλξη, μια ενστικτώδης χήμευση ανάμεσα στην κόρη και τον πατριό, δημιουργεί το σκάνδαλο. Η μητέρα του κοριτσιού και σύζυγος του πατριο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0213

ΙΝΕΣ: Μεταξύ δολοφόνων. Είμαστε στην κόλαση, μικρούλα μου, και δε γίνεται ποτέ λάθος. Δεν καταδικάζουν ποτέ τους ανθρώπους για το τίποτα. ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... ΙΝΕΣ: Στην κόλαση... καταδικασμένοι... κολασμένοι... ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... Πάψτε επιτέλους, σας απαγορεύω να μεταχειρίζεστε χοντροκομμένες λέξεις. ΙΝΕΣ: Κολασμένη η μικρή αγία. Κολασμένος ο ήρωας ο ανεπίληπτος. Όλοι μας κάποια στιγμή κάναμε το κέφι μας, δεν είναι έτσι; Υπάρχουν άνθρωποι που υπέφεραν εξαιτίας μας, που πέθαναν κι αυτό μας διασκέδαζε πολύ. Τώρα πρέπει να πληρώσουμε. ΓΚΑΡΣΕΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΜΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0551

Η πραγματική δύναμη του κινηματογράφου συνίσταται στην ικανότητά του να μεταφράζει σημεία και σύμβολα, τις νοερές μορφές της γλώσσας, σε δυναμικές κινούμενες εικόνες. Η οπτική προσαρμογή του ανθρώπου παράγει τη θετική του αντίδραση στην κίνηση -ένα στοιχείο κλειδί της κινούμενης εικόνας- και την πρόσληψη των κωδικοποιημένων οπτικών πληροφοριών -των συμβόλων. Η συμβολική δύναμη στην τέχνη, επομένως, είναι τεράστια και ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του νου είναι η αποδοχή και η χρήση πραγμάτων ως συμβόλων που αντικαθιστούν άλλα πρά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0631

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΛΙΩΜΕΝΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΜΑΜ Παραστασιογραφία Κριτικογραφία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΤΟΥΜΠΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0646

"Το Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα" είναι η λαχτάρα του νόστου, η απόδειξη του αγώνα ζωής του εκπατρισμένου, του οικονομικού μετανάστη Έλληνα. Του Έλληνα που έπρεπε να φύγει από τη χώρα του, για να βρει τρόπο να επιβιώσει. Είναι η διαβεβαίωση στη γενέτειρα πως δεν την ξέχασε, πως δεν τη θεώρησε ποτέ μητριά πατρίδα. Η ηρωίδα του θεατρικού έργου κοιτώντας πίσω, στον χρόνο που την έκανε από παιδί, γυναίκα, και στη συνέχεια βλέποντας μπροστά, στα χρόνια που έγινε μητέρα και απόκτησε παιδιά κι εγγόνια, θέλει κάπου να βρει ένα στέρεο καρφί, να κρεμάσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
(Ο 20ός ΑΙΩΝΑΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0678

Η μελέτη αυτή για τον Ελληνικό Κινηματογράφο ξεκίνησε μετά τα μέσα της δεκαετίας του '70 και είδε για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας στο περιοδικό Φιλμ του Θανάση Ρεντζή (εκδόσεις Καστανιώτης, τεύχος 15, Χειμώνας-Άνοιξη 77/78), αποτελώντας τον κύριο, σχεδόν αποκλειστικό, κορμό του τεύχους. Εκτεινόταν σε 166 σελίδες διαστάσεων 14X21 και έφερε ως συμπλήρωμα 80 ακόμη σελίδες με πίνακα των συνολικών εισιτηρίων κατά περίοδο, φιλμογραφία των σκηνοθετών και φωτογραφίες από τις ταινίες. Τίτλος του: Επισκόπηση της Ελληνικής Κινηματογραφίας από ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΟΘΟΝΗ
Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0020

Στα χρόνια που ακολούθησαν αμέσως μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η Γερμανία βρέθηκε αντιμέτωπη με ασυνήθιστες γι' αυτήν καταστάσεις. Το γερμανικό μυαλό συναντούσε δυσκολίες να προσαρμοστεί στην ιδέα ότι το όνειρο για την αυτοκρατορία είχε καταρρεύσει και στα πρώτα χρόνια της σύντομης ζωής της η Δημοκρατία της Βαϊμάρης είχε να επιτελέσει το δυσχερές έργο από τη μια μεριά να ανταποκριθεί στις εξωτερικές απαιτήσεις (τους βαρείς όρους που είχαν επιβληθεί στη Γερμανία κατά τη συνθήκη των Βερσαλλιών) και από την άλλη να διατηρήσει την ισορροπί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0382

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη σχέση του κινηματογράφου με τον έρωτα, με τις σχέσεις των δύο φύλων, τη σεξουαλικότητα και τον ερωτισμό τη νοηματοδότηση των θεμάτων αυτών μέσα στο αισθητικό φιλμικό σύνολο, την κινηματογραφική μορφή που παίρνουν αυτές οι σημασίες, και την ιδιαίτερη αισθητική και το νόημά τους στο κινηματογραφικό σύμπαν, ανά ταινία και σκηνοθέτη. Η επιλογή των σκηνοθετών έγινε με αφετηρία την αισθαντικότητά τους, αλλά όχι μόνον. Έγινε γιατί έχουν αναπτύξει στα έργα τους έναν προβληματισμό γύρω από το θέμα του έρωτα, γιατί έ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΕΤΡΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ (ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΠΡΟΖΑ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0166

(. . .) Εκείνη κι εγώ αγκαλιαζόμασταν κάτω απ' το τραπέζι. Το τραπεζομάντηλο έπεφτε ως το έδαφος και ψυχή δεν μπορούσε να μας δει. Χάιδευα τα στήθη της και φοβόμουν μήπως μας συλλάβουν. Ένας μεγάλος βάτραχος γλίστρησε κι αυτός κάτω απ' το τραπέζι κι έκρωξε. Θέλησα να βγω μα εκείνη μου ζήτησε να συνεχίσω τα χάδια. Ξεδιάκρινα τότε πως το καθένα απ' τα βυζιά της ήταν φορτωμένο με φαλλούς. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ
PERRYMAN MARK
€12.72 €5.09
(-60%)
Κερδίζετε €7.63
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
MCMURRY JOHN
€110.00 €44.00
(-60%)
Κερδίζετε €66.00

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Jaroslav Hasek:Αφού δεν θέλω να κρύψω ότι συγκαταλέγομαι στους θαυμαστές μου ... […] στην ιστορία όλης της ανθρωπότητας, μόνο ένας άνθρωπος εμφανίστηκε τόσο τέλειος απ' όλες τις απόψεις και αυτός δεν είναι άλλος από εμένα. Πάρτε γι...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS