ΗΡΙΔΑΝΟΣ
ΤΡΙΣΤΕΣΣΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0265
Μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές νουβέλες του περιθωρίου. Ένα θλιμμένο, ερωτικό αριστούργημα του μεταμοντέρνου ρομαντισμού. «Μακάρι να μπορούσα να επικοινωνήσω με όλα αυτά τα πλάσματα και τους ανθρώπους, μέσα στον χείμαρρο του φεγγαρόφωτου της ωραίας μου διάθεσης, το νεφελώδες μυστήριο του μαγικού γάλακτος να διακρίνεται στην Βαθιά Φαντασία του Νου όπου μαθαίνουμε πως τα πάντα είναι ένα τίποτα. Όλοι μας τρέμουμε μες στην παροδική μας θνητότητα, γεννημένοι για να πεθάνουμε, Γεννημένοι για να Πεθάνουμε θα μπορούσα να το γράψω πάνω στον τοίχ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΡΟΔΟΣΙΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0338
Μια ερωτική ιστορία μεταξύ μιας γυναίκας, ενός άντρα που γίνεται σύζυγός της και του φίλου του, με τον οποίο η γυναίκα συνάπτει ερωτική σχέση. Το πρωτότυπο του έργου είναι ότι ξεκινάει από το τέλος όταν οι τρεις έχουν πάρει πια διαφορετικούς δρόμους και πηγαίνει προς την αρχή όταν οι τρεις πρωτογνωρίζονται. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ
(ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΣΤΡΑΤΗΣ ΤΣΙΡΚΑΣ)
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0373
Ο Αίσωπος, μαθαίνουμε από μια περικοπή του Ηροδότου, που είναι κι η αρχαιότερη μαρτυρία, έζησε τον έκτο π.Χ. αιώνα καταγόταν από τη Φρυγία κι ήταν στη Σάμο δούλος του Ιάδμονα, που του χάρισε αργότερα την ελευθερία του. Βρίσκεται με διπλωματική αποστολή στους Δελφούς εκεί όμως, άγνωστο για ποιο λόγο, τον σκότωσαν οι ντόπιοι. Φημιζόταν, φαίνεται, για τις αφηγήσεις του, σύντομες και γοργές, πυκνές σε γνωμικό περιεχόμενο. Γύρω απ' αυτές και το βίο του σχηματίστηκε από γενιά σε γενιά η παράδοση, και συσσωρεύτηκε το πλούσιο υλικό των "Μύθων το... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΡΟΖΕΝΚΡΑΝΤΖ ΚΑΙ Ο ΓΚΙΛΝΤΕΝΣΤΕΡΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0560
Ο Tom Stoppard γράφοντας την ελισαβετιανή ιλαροτραγωδία του Ο Ρόζενκραντζ και, ο Γκίλντενστερν είναι, νεκροί, επεδίωξε να αποδώσει τον Άμλετ μέσα από τα μάτια δύο δευτερευόντων χαρακτήρων του Σαίξπηρ, που δεν αναπτύσσονται πλήρως στο πρωτότυπο έργο, διερωτώμενος για το ποιος βασιλιάς ήταν στον θρόνο της Αγγλίας όταν έφτασαν εκεί οι δύο ήρωες, για να του παραδώσουν την επιστολή που τους είχε δώσει ο Κλαύδιος. Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος πως εάν δεν υπήρχε ο Άμλετ, αυτό το έργο δε θα είχε γραφτεί· ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί διότι ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΕΡΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0354
Το έργο είναι ένα μεγάλο μονόπρακτο, χωρίς ιδιαίτερη σκηνική δράση, και στην ουσία αποτελεί μια ελεγεία πάνω στην έννοια του χρόνου και στην ουτοπία της ποιητικής ευαισθησίας. Το θέμα που κυ-ριαρχεί σ' αυτό είναι η ωμοφαγία. Η γηραιά κυρία Βέναμπλ συντηρεί στον κήπο της σαρκοβόρα φυτά που τρέφονται με έντομα. Η κυρία Βέναμπλ και ο γιος της, Σεμπάστιαν, κάνουν ειδικό ταξίδι στα νησιά Ενκαντάδας για να δουν όρνεα να επιτίθενται και να καταβροχθίζουν νεογέννητες θαλάσσιες χελώνες. Και τέλος η Κάθρην Χόλλυ γίνεται αυτόπτης μάρτυρας του βίαιου ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΔΕΡΜΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0026
Ένας νεός φτωχός αλλά φιλόπονος, αφού έχει ζήσει πολλά χρόνια σπουδάζοντας και στερημένος τα πάντα, μπερδεμένος ανάμεσα σε δύο γυναίκες, η μία "άκαρδη" που την αγαπάει, η άλλη "με καρδιά" που δεν την αγαπάει, είναι απελπισμένος και σκέφτεται ν' αυτοκτονήσει, όταν ένας από τους φίλους του -πρέπει να τον ονομάσουμε γιατί στην "Ανθρώπινη Κωμωδία" παίζει σπουδαίο ρόλο: είναι ο Ραστινιάκ- τον συμβουλεύει να ριχτούν στις διασκεδάσεις και, για να βρουν τα μέσα, να παίξουν τα λίγα χρήματα που έχουν. Στη ρουλέτα πάει ο Ραστινιάκ. Κερδίζει. Να λοιπό... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0192
Ο Όσκαρ Ουάιλντ (το πλήρες όνομά του Όσκαρ Φίνγκαλ Ο' Φλάερτυ Ουίλλς Ουάιλντ, 1854-1900) θεωρείται η "καταραμένη ιδιοφυΐα" της βικτοριανής εποχής. Έργο της ώριμης περιόδου του συγγραφέα, το "Η σημασία να είσαι σοβαρός" θαμπώνει το κοινό με το επιγραμματικό του χιούμορ και τον άκρατο κυνισμό του. Με αφορμή τους έρωτες δύο νέων με δύο κοπέλες, ο Ουάιλντ κάνει βιτριολική κριτική στο στρουθοκαμηλισμό της ανώτερης τάξης της Αγγλίας του δέκατου ένατου αιώνα. Τα συχνά παραδοξολογήματα που αφειδώς λένε οι ήρωες του έργου αποτελούν παγκόσμιο πρότυπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0271
Η "Αγριόπαπια" είναι η τραγωδία και η απόδειξη του μικροαστικού ψεύδους. Οι ήρωες του Ίψεν εδώ συντρίβονται λόγω της ωμής ειλικρίνειάς τους, που οφείλεται στην έλλειψη ηθικών αρχών και στην αντικατάσταση των αρχών αυτών από κίβδηλες ψευδαισθήσεις. Θέμα του έργου είναι η φαινομενικά απλή ζωή μιας οικογένειας που εθελοτυφλεί για να μην παραδεχτεί τις ανήθικες κατά τα προτεσταντικά δεδομένα συμβάσεις που τη διέπουν. Το τραυματισμένο πουλί που φιλοξενούν, η αγριόπαπια, είναι το τραγικότερο σύμβολο της εξέλιξης των ιψενικών ηρώων που, βυθισμένο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΜΑΚΡΙΝΗ ΧΩΡΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0565
Η μακρινή χώρα είναι το τελευταίο θεατρικό έργο του Ζαν-Λυκ Λαγκάρς. Το έγραψε μερικές βδομάδες πριν τον θάνατό του από aids το 1995. "Πλησιάζω τα σαράντα και σ' αυτήν την ηλικία θα πεθάνω", λέει ο Λουί, ο κεντρικός ήρωας του έργου. Η μακρινή χώρα έχει το ίδιο ακριβώς θέμα με τα προηγούμενα έργα του όπως: Ήμουν στο σπίτι μου και περίμενα τη βροχή ή Ακριβώς το τέλος τον κόσμου. Η μακρινή χώρα είναι ακριβώς μια δεύτερη γραφή του Ακριβώς το τέλος του κόσμου, που δεν έγινε αποδεκτό στην εποχή του από κοινό και κριτικούς, αλλά δεν ήταν μια αποτ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0385
Δεν υπάρχει κατά την γνώμη μου καμιά αμφιβολία, έτσι όπως βλέπω τα πράγματα και όπως τα ζω, σύμφωνα με την τέχνη και την ικανότητά μου, πως η Γερμανία, είναι εκείνη η δύναμη, που όσο παραμένει χωρίς αυτεπίγνωση, κρατάει τον κόσμο όλο σε ανάσχεση... Η Γερμανία, το 1918, τη στιγμή της κατάρρευσης, θα μπορούσε να είχε ντροπιάσει ή να είχε συγκλονίσει όλο τον κόσμο με μια πράξη βαθειάς ειλικρίνειας και μετάνοιας. Με αποφασιστική και φανερή παραίτηση από μια ευημερία που θεμελιώθηκε τελείως λάθος... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΕΓΚΕΛ
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0445
Η οντολογία του κοινωνικού Είναι και εντός του πνεύματος αυτού η κοινωνική οντολογία στον Χέγκελ αποτελούν την ύστατη φιλοσοφική προσπάθεια του Λούκατς να αναμετρηθεί με ολέθριες ιδεολογίες και με τερατώδεις φαντασιακές οντογενέσεις του σύγχρονου φιλοσοφικού μηδενισμού. Κατ' αυτή την αναμέτρηση, το στοχαστικό του βλέμμα δεν το στρέφει μόνο προς τον έξω κόσμο των εν λόγω ιδεολογιών και οντογενέσεων προς τον πολιτικό καιροσκοπισμό ή τον ανεπιστημονικό οικονομισμό και ιστορικισμό, εμφανιζόμενο μάλιστα με μαρξιστικό μανδύα, αλλά και προς τον ε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΒΑΝ ΙΛΙΤΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0513
Ο Τολστόι είναι πιστός της ζωής, και προπάντων υπερασπίζεται τη ζωή ενάντια στο θάνατο. Υπερασπίζεται τον θνήσκοντα Ιβάν Ιλίτς ενάντια στον ίδιο του τον θάνατο, χωρίς να λησμονεί ότι ακόμη και η «δυσπραγία» του, η δυσαναλογία ανάμεσα στα σχέδια και στα μέσα που διαθέτει, είναι αναπόσπαστα στοιχεία του ρεύματος που ακολουθεί η ζωή του, αναπόσπαστα στοιχεία του πόνου και της αδικίας που ολοκληρώνουν τη ζωή και την κάνουν να υπερτερεί μπροστά στον θάνατο, ή, ακόμη, επιβεβαιώνουν τον αιώνιο ανταγωνισμό μεταξύ της ζωής και του θανάτου, με αδιαμ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΩΝ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0226
Στο παρόν βιβλίο ο αναγνώστης θα διαβάσει έναν γέροντα, πιο σοφό και απροσδόκητο Μπουκόβσκι, «Οι λέξεις έγιναν απλούστερες μα πιο θερμές, πιο σκοτεινές... το πλησίασμα στον θάνατο δημιουργεί εγρήγορση». Όπως μέσα σε κάθε άλλο από τα βιβλία του, έτσι κι εδώ, ο Μπουκόβσκι επιμένει πως η ανθρωπότητα δεν θα μπορέσει να σωθεί αν δεν δοκιμάσει να ορθώσει το υπαρξιακό της ανάστημα. Όλα τα άλλα είναι δύστυχες φαντασίες. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΓΛΑΡΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0255
Έργο γραμμένο το 1890, με το οποίο ο Αντόν Τσέχωφ γνώρισε θρίαμβο και καθιερώθηκε ως κορυφαία μορφή της ρωσικής δραματουργίας. Ο Τσέχωφ καταφέρνει χάρη στην αφαιρετική τεχνική του να ξεφύγει από τον ηθογραφικό ρεαλισμό και να κάνει σκηνική ποίηση την καθημερινότητα. Στο έργο απεικονίζεται η διαρκής φθορά της ακύμαντης ζωής και το ξόδεμα της ανθρώπινης ενέργειας σε δευτερεύουσες δραστηριότητες, αφήνοντας ταυτόχρονα και κάποιες ελπίδες για το μέλλον. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0235
Το διασημότερο έργο του Ρίτσαρντ Νας και υπόδειγμα θεατρικής γραφής και τρυφερότητας. Σε ένα χωριό κάποιας δυτικής πολιτείας των Η.Π.Α. ζουν ο χήρος Χάρρυ Κάρρυ, οι δυο γιοι του και η ανύπαντρη κόρη του. Παρ’ όλες τις προσπάθειες των τριών αντρών της οικογένειας, η Μόλλυ δεν θέλει ούτε βρίσκει σύντροφο. Την ανιαρή ζωή του χωριού έρχεται να ταράξει ο Αστρολέων, ένα κράμα θαυματοποιού και απατεώνα, ο οποίος υποστηρίζει ότι μπορεί, έναντι αμοιβής, να φέρει βροχή στη δοκιμαζόμενη από παρατεταμένη ξηρασία περιοχή. Ο ξένος διανυκτερεύει στο σπίτ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0416
Έργο προφητικό, που αναφέρεται στον ξεπεσμό της τάξης των γαιοκτημόνων και την οικονομική βελτίωση των κολίγων. Έργο προφητικό, διότι ο Τσέχωφ αισθάνεται την καθίζηση που έχει υποστεί η αστική τάξη στη Ρωσία του τσάρου, ενώ αρχίζει να διαφαίνεται η προοπτική της Οκτωβριανής Επανάστασης, που έμελλε να αλλάξει την ταξική ισορροπία σε όλη την Ευρώπη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΟΚΙΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0462
Αν κάθε ιδιοφυία κλείνει μέσα της κάτι τι δαιμονιακό, αυτό για τον Μπένγιαμιν αλήθευε απολύτως προπαντός στη μορφή ορισμένων εξαιρετικών αντιφάσεων: μια σκέψη βαθύτατα διορατική που προδιέγραψε όλες σχεδόν τις μελλοντικές τροχιές του μοντερνιστικού πνεύματος και, ωστόσο, ένας άνθρωπος που ως ύφος, ως ομιλία και ως τρόποι συμπεριφοράς ανήκε εξ ολοκλήρου στον δέκατο ένατο αιώνα μια τόλμη των θεωρητικών συλλήψεων που ακόμα τρομάζει τον συμβατικά καλλιεργημένο αναγνώστη, και όμως μια παράξενη αδυναμία που εκφραζόταν σαν αναποφασιστικότητα και... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΜΕΤ' ΕΜΠΟΔΙΩΝ ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥΡΟ ΟΥΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0482
Η μακάβρια φάρσα "Η μετ' εμποδίων άνοδος του Αρτούρο Ούι", όπου παρουσιάζεται η πιο ολοκληρωμένη εικόνα του Φύρερ του Τρίτου Ράιχ, δεν είναι παρά ένας παραλληλισμός της ιστορίας της ανόδου του ναζισμού στη Γερμανία μέχρι την κατάληψη της εξουσίας στην Αυστρία από τον Χίτλερ. Μ' αυτό το έργο ο Μπέρτολτ Μπρεχτ επιθυμούσε να κατακτήσει την αμερικάνικη θεατρική σκηνή, γι' αυτό και αποπειράται να εξηγήσει την άνοδο του Χίτλερ στον καπιταλιστικό κόσμο μεταφέροντάς την στο γκανγκστερικό περιβάλλον του Σικάγο. Ο χαρακτήρας του αποτρόπαιου επώνυμου... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΘΥΜΑ ΚΑΙ Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0064
Περίπατος στην όχθη του ποταμού Έντο είναι η κατά λέξη μετάφραση των ιδεογραμμάτων που χρησιμοποίησε ο διάσημος συγγραφέας Χιράι Τάρο [1894-1965], ιδρυτής της γιαπωνέζικης αστυνομικής λογοτεχνίας, για να συνθέσει το ψευδώνυμό του, Εντογκάουα Ράνπο, που ταυτόχρονα είναι και ο αναγραμματισμός του ονόματος Έντγκαρ Άλλαν Πόου. Στο κέντρο της πλοκής του πολύκροτου μυθιστορήματός του "Το θύμα και η σκιά του" - που παίχτηκε στον γιαπωνέζικο κινηματογράφο, ενώ μια νέα κινηματογραφική παραγωγή ετοιμάζεται φέτος στη Γαλλία - ένας συγγραφέας αστυνομι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΝΥΧΤΑ ΤΗΣ ΙΓΚΟΥΑΝΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1890-0383
Ο συγγραφέας τοποθετεί το έργο στην έναρξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Καλοκαίρι του 1940, στο Μεξικό, μέσα στην τροπική ζέστη, υπάρχει ένα ξενοδοχείο που το διευθύνει η χήρα Μαξίν με τη βοήθεια δύο νεαρών Μεξικανών, που είναι ταυτόχρονα και εραστές της. Οι ήδη υπάρχοντες επισκέπτες είναι μια οικογένεια Γερμανών τουριστών - καρικατούρες πειθαρχίας και έλλειψης φαντασίας. Καινούργιοι επισκέπτες έρχονται στο ξενοδοχείο: ο τέως ιερέας και νυν ξεναγός Σάννον, η ζωγράφος Χάννα με τον παππού της και μερικά άλλα δευτερεύοντα πρόσωπα. Ο Σάννον, η ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής