Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΩΔΩΝΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΙΟΥΔΗΘ
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0068

Πάρα πολύ σπάνια η βιογραφία ενός ποιητή παρουσιάζει το ενδιαφέρον που μας προσφέρει η πράγματι μυθιστορηματική ζωή του Φρειδερίκου Χέμπελ, - ένα ενδιαφέρον οδυνηρό, ωστόσο, τουλάχιστον ως τα τριαντατρία χρόνια του, γιατί ο αναγνώστης, κ' είναι πολύ φυσικό, δε μπορεί παρά να συμμετέχη σ' αυτήν, συμπάσχοντας, αγανακτώντας και κάνοντας τις πιο πικρές σκέψεις, μαζί με τον βιογραφούμενο. Το ευτύχημα είναι, πώς ο ιδιοφυής αυτός συγγραφέας, της περιόδου της "νέας Γερμανίας", γνώρισε σημαντικούς βιογράφους και, το κυριώτερο, μας άφησε τέσσερις ολ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0090

Είναι βέβαια αδύνατο να εξετάσει κανείς μέσα σε λίγες σελίδες το "κοσμοϊστορικό" αυτό έργο, όπως το ονομάζει ο ίδιος ο συγγραφέας. Ο Ιουλιανός, είχε ήδη κινήσει την περιέργεια ενός άλλου μεγάλου: του Γκαίτε, πού γράφει στον Σίλλερ στις 5 Ιανουαρίου του 1798: "...Θα θελα κάποια μέρα.. να κάνω κάτι τρομερό, πραγματοποιώντας ένα σχέδιο μου γύρω από τον Ιουλιανό τον Αποστάτη...". Αυτός ο φιλόσοφος αυτοκράτορας, η ταραγμένη εποχή του, ο τραγικός του θάνατος ήτανε φυσικό να γοητέψει έναν θεατρικό συγγραφέα τόσο ευαίσθητο, ψυχολόγο και θαρραλέο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0048

Στο "Θείο Πάπαρο" ξεπροβάλλει καθαρά η Αμερική με το διπλό της πρόσωπο. Την ανέμελη ευθυμία της (Ρίο ντε Ζανέιρο) και το σύμπλεγμα των πολιτικών της υποθέσεων μέσα από ένα δίκτυο οικονομικών συμφερόντων πού καταλήγουν στη βία. Η συμβιβασμένη Νότια Αμερική και η άρχουσα Βόρεια Αμερική. Την τελευταία ο Μπόαλ θέλησε να τη ζωγραφίσει με σύμβολα βγαλμένα από το σχηματικό και αντιδραστικό κόσμο των "κόμικς" και των κινουμένων σχεδίων, πού είναι πια γνωστά σε ευρύτερες λαϊκές μάζες. Στο βάθος όμως όλων των έργων του υπάρχει πρωταρχικά η άγνωστη γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΟΛΟΥΝΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0080

Η υπόθεση εκτυλίσσεται στη Γουατεμάλα. Κεντρική Αμερική. Εποχή σύγχρονη. Δωμάτιο ευρύχωρο, ήσυχο και άνετο εξοχικού σπιτιού. Στο βάθος, από μια ορθάνοιχτη πόρτα φαίνονται τα καταπράσινα βουνά, γεμάτα πουλιά, μυρωδάτα αγριολούλουδα, μέλι και φρούτα. Δεξιά, ένα τζάκι και πάνω σ' αυτό μια εγχώρια μάσκα ξεχωρίζει καθαρά. Έχει φυσικό μέγεθος περισσότερο οβάλ παρά στρογγυλό. Η μισή είναι πορτοκαλιά, η άλλη κίτρινη. Στην πορτοκαλιά μεριά, ο κύκλος του ματιού και το μισό στόμα είναι μαύρα. Απέναντι απ' το τζάκι μια πολυθρόνα. Όχι μακριά απ' την πο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0058

Το θέατρο της πρόζας στην Ιταλία δεν βρίσκεται, ούτε βρισκόταν ποτέ στον αιώνα μας, σε αξιοζήλευτη γενική κατάσταση. Δεν έλειψαν βέβαια ορισμένες σπουδαίες προσωπικότητες συγγραφέων, ηθοποιών και σκηνοθετών, ακόμα και με λάμψη σε όλο τον δυτικό κόσμο, αλλά αυτές στάθηκαν και στέκουν νησίδες μέσα σε πέλαγος χρόνιου μαρασμού και δεν μπόρεσαν ως τώρα να σηκώσουν την πρόζα από την αδιαφορία του μεγάλου κοινού και να την οδηγήσουν σ' εθνική άνθηση. Το παραδοσιακό πάθος των Ιταλών για την όπερα και η αγάπη τους για τη νεότερη τέχνη θεάματος, την...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΥΤΕΡΟ ΖΕΥΓΑΡΙ - ΓΥΡΙΣΑ ΣΠΙΤΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0064

Το εσωτερικό ενός διαμερίσματος. Πόρτες. Παράθυρο. Έπιπλα. Ένας άντρας χτυπάει με απελπισία την πόρτα του μπάνιου. O: Αντωνία!... Μην κάνεις τρελαμάρες!... βγες αποκεί μέσα!... Μίλα μου!... Τι πας να κάνεις;... Άκου... μπορεί να 'χεις δίκιο... Εγώ... εγώ φταίω για όλα... Βγες όμως... σε παρακαλώ... Άνοιξε την πόρτα... Να μιλήσουμε σαν άνθρωποι!... Γιατί τα κάνεις τραγωδία όλα, δεν καταλαβαίνω! Αχ, Θεέ μου! Πώς είναι δυνατόν να μην μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας με τη λογική; (Σκύβει και κοιτάει απ ' την κλειδαρότρυπα.) Τι κάνεις εκε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΚΑΤΣΑΝΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ΠΛΑΙΣΙΑ 1987
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0881

Όπως κάθε τόπος, κάθε γεωγραφικό διαμέρισμα μικρό ή μεγάλο, έχει τα δικά του εκφραστικά πολιτιστικά στοιχεία μέσα στα οποία περιλαμβάνεται και το Δημοτικό τραγούδι, έτσι και τα χωριά μας, τα Κατσανοχώρια Ιωαννίνων, έχουν τα δικά τους εκφραστικά πολιτιστικά στοιχεία, συνεπώς και Δημοτικά τραγούδια. Είναι γνωστό πως σε κάθε τόπο το Δημοτικό τραγούδι είναι η ευγενικώτερη έκφραση των αισθημάτων του λαού του, η πηγαία έκφραση του ψυχικού του μεγαλείου που με τον τρόπο που κάθε φορά εκδηλώνεται, οδηγεί τον άνθρωπο σ' επίπεδα ψυχικής ανατάσεως, ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0150

[...] Το ερώτημα για το νόημα του «Είναι» είναι το πιο καθολικό και το πιο κενό ταυτόχρονα όμως κείται μέσα του η δυνατότητα να εξατομικευτεί οξύτατα στο εκάστοτε εδωνά-Είναι (Dasein). Αν μέλλουμε να πετύχουμε τη θεμελιώδη έννοια του «Είναι» και να σκιαγραφήσουμε την απαιτούμενη οντολογική εννοιολόγηση και τις αναγκαίες παραλλαγές, χρειαζόμαστε ένα συγκεκριμένο οδηγό. Η καθολικότητα της έννοιας «Είναι» δεν αντιμάχεται τον «ειδικευμένο» χαρακτήρα της έρευνας έχουμε δηλαδή την πρόθεση να προχωρήσουμε προς την έννοια του «Είναι» ερμηνεύοντα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0274

Ο "Ρινόκερος", αναμφισβήτητα, είναι έργο αντιναζιστικό. Κυρίως όμως, είναι ένα έργο που αντιτίθεται σε κάθε μαζική υστερία, σε κάθε επιδημία, που κρύβεται κάτω από την καλύπτρα της λογικής και των ιδεών, αλλά που δεν παύει να είναι κοινωνική αρρώστια, της οποίας οι ιδεολογίες, στην πραγματικότητα, είναι το "άλλοθι". Αν διαπιστώσουμε ότι η ιστορία παραλογίζεται, αν η παραπληροφόρηση της κάθε προπαγάνδας υπάρχει για να καλύπτει τις αντιφάσεις ανάμεσα στα γεγονότα και τις ιδεολογίες που υποστηρίζει, αν καταφέρουμε να ρίξουμε ένα καθάριο βλέμμ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ω, ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ
& ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0261

Κομμένο χόρτο σε σχήμα χαμηλού λόφου. Προς τα πίσω μια κατωφέρεια πιο απότομη. Θαμμένη μέχρι ψηλά στη μέση, μέσα στο λόφο, η ΟΥΪΝΝΥ. Στα δεξιά της και πίσω της, ξαπλωμένος κατάχαμα, κοιμισμένος, κρυμμένος από το λόφο, ο ΟΥΪΛΛΥ. ΟΥΪΝΝY, ... (ευτυχισμένη). Ω, ωραία μέρα που θα είναι και πάλι! (Παύση. Η ευτυχισμένη έκφραση σβήνει. Χαμηλώνει τα γυαλιά της πάνω στη μύτη και ξαναρχίζει να βάφει τα χείλη της. Ο ΟΥΊΛΛΥ ξεδιπλώνει μια εφημερίδα, χέρια αόρατα. Τα κιτρινισμένα φύλλα, το πάνω μέρος, πλαισιώνουν το κεφάλι του. Η ΟΥΪΝΝΥ τελειώνει τα χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΧΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0028
ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΤΩΜΑ
Ή Η ΕΞΙΛΕΩΣΗ ΣΕ ΔΩΔΕΚΑ ΕΙΚΟΝΕΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0056

Τα έξι θεατρικά έργα που άφησε, τελειωμένα ή ατέλειωτα, ο επικός συγγραφέας του "Πόλεμος και Ειρήνη" δεν αντέχουνε βέβαια τη σύγκριση με τα μυθιστορήματά του, ούτε μπορούν να συναγωνιστούν επάξια τη δραματική παραγωγή του Γκόγκολ, του Οστρόφσκι και του Τσέχοφ. Παρ' όλα αυτά η "Δύναμη του σκοταδιού" (ή "Κράτος του ζόφου", όπως μεταφραζότανε παλιότερα) κρατάει ακόμα και σήμερα την ιστορική σημασία της πιο ρωμαλαίας αγροτικής τραγωδίας που γέννησε η περίοδος του νατουραλισμού και το "Ζωντανό πτώμα" χαρακτηρίστηκε απ' το Λένιν σαν μια «υπέροχα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0151

Στο δεύτερο μέρος του «Είναι και χρόνος» ο Martin Heidegger εμπλουτίζει και προεκτείνει την ανακάλυψη η οποία υπήρξε το κορυφαίο επίτευγμα του πρώτου μέρους: ότι το «Είναι» του ανθρώπου είναι η μέριμνα. Κατά πόσο χαρακτηρίζει αυτή η έννοια ολόκληρο τον άνθρωπο, από την αρχή έως το τέλος του; Για να απαντήσει σ’ αυτή την ερώτηση ο Χάιντεγκερ καταπιάνεται με το «τέλος» του ανθρώπου, που είναι ο θάνατος. Μέσα στον καθημερινό τρόπο διαβίωσης οι άνθρωποι ζουν κατά το πλείστο αναυθεντικά. Ξεχνούν τον επικείμενο θάνατό τους και αδιαφορούν για μι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0183

Ο Ροβέρτο Χοζέ Αουστρεζεσίλο Ντε Ατάϋντε γεννήθηκε το 1949 στη Βραζιλία. Οι πρώτες του σπουδές στο Ρίο ντε Τζανέϊο έγιναν με συχνές διακοπές, αφού από όλα τα σχολεία που φοιτούσε τον απέβαλαν συστηματικά. Στα 17 του χρόνια πηγαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες για να ερευνήσει τα προβλήματα της νεολαίας. Αμέσως μετά πηγαίνει στη Σορβόννη για να σπουδάσει Γαλλική φιλολογία. Εγκαταλείπει όμως στα μισά τις σπουδές του και πηγαίνει στο πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν, όπου παρακολουθεί μαθήματα μουσικολογίας. Τελικά αφήνει κάθε προσπάθεια για μόρφωση κα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΥΘΡΑ ΝΗΣΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0049

Συμβαίνει πολλές φορές συγγραφείς "θαμμένοι" για τον άλφα ή βήτα λόγο να "ξεθάβωνται" μετά από χρόνια στη χώρα τους ή και αλλού και να έρχονται στην επικαιρότητα. Τα τελευταία χρόνια η Δύση "ανακάλυψε" τον Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ, που τα περισσότερα έργα του ήταν απαγορευμένα στη Ρωσία επί Στάλιν. Το ελληνικό κοινό τον έχει γνωρίσει από το πιο πολυσυζητημένο μυθιστόρημά του, "Ο Δάσκαλος και η Μαργαρίτα". Σπουδαίος μυθιστοριογράφος, έχει γράψει ωστόσο και καμιά δεκαριά θεατρικά έργα, που ανάμεσά τους ξεχωρίζουν η "Φυγή" και η "Ερυθρά Νήσος". Η "...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ
ΑΠΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0165

Αυτή εδώ η μελέτη έχει σκοπό να πραγματευτεί την έννοια «αγωνία» ψυχολογικά, έχοντας πάντα in mente [κατά νου] και κατάντικρύ της το δόγμα του προπατορικού αμαρτήματος. Κατά κάποιον τρόπο θα την απασχολήσει, αν και σιωπηλά, η έννοια «αμαρτία». Κι όμως η αμαρτία δεν προσφέρεται για ψυχολογικό ενδιαφέρον, κι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως αυτός που θέλει να την πραγματευτεί έτσι, αφήνεται να υπηρετεί έναν παρανοημένο αισθητισμό. Η αμαρτία έχει την καθορισμένη της θέση, ή μάλλον δεν έχει καμία θέση, γιατί αυτό ακριβώς είναι και ο ορισμός τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΣΠΑΡ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0598

Το θεατρικό έργο "Κάσπαρ" δεν παρουσιάζει την υπόθεση του Κάσπαρ Χάουζερ όπως ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ή όπως ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζει ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ να γίνη με κάποιον. Παρουσιάσει πώς μπορεί κανείς να μάθη να μιλά μέσω της ομιλίας. Το έργο θα μπορούσε να λεγόταν και "Γλωσσικά βασανιστήρια". Για την υποτύπωση αυτών των βασανιστηρίων θα ήταν καλό για τη σκηνή που θα ανεβάση το έργο να τοποθετήση κάπου πάνω από τη ράμπα ένα είδος μαγικού, ας πούμε, οφθαλμού, ορατού για κάθε θεατή, που, χωρίς φυσικά να του αποσπά την προσοχή από τα ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΒΕΝΤΑΛΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0083

"ΚΑΡΛΟ ΓΚΟΛΝΤΟΝΙ, Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ": Το 1745, μετά από παραγγελία του ηθοποιού Αντόνιο Σάκι, γράφει την κωμωδία "Ο Υπηρέτης δύο Αφεντάδων" που παίχτηκε με μεγάλη επιτυχία. Διακόπτει τη συνεργασία του με το θίασο του Ίμερ και συνεργάζεται από το 1748 με το θίασο του Μέντεμπακ. Στο τέλος του καρναβαλιού της ίδιας χρονιάς ανεβαίνει με μεγάλη επιτυχία "Το τίμιο κορίτσι", το πρώτο έργο του Γκολντόνι που είναι ολοκληρωτικά γραμμένο στη Βενετσιάνικη διάλεκτο: η γκολντονική "αναμόρφωση" του παλιού ιταλικού θεάτρου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΟΡΜΑ
Ή Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0991

Το απόγευμα είδα τη Νόρμα και ξαφνικά διαφωτίστηκα: η Βουλή είναι ένα σώμα που έχει ευλογηθεί με τα δώρα του θεάτρου! Δεν θα προσπαθήσω να αιτιολογήσω, ούτε στον εαυτό μου ούτε στον αναγνώστη, με ποια επιχειρήματα οδηγήθηκα στο συμπέρασμα αυτό· γιατί ποιος δεν γνωρίζει τη δύναμη της μουσικής; ποιος δεν γνωρίζει πως η μουσική λύνει τους γόρδιους δεσμούς και τα νήματα που συνδέουν τις σκέψεις μεταξύ τους, με σπαθί σαν του Αλέξανδρου, και μας οδηγεί με την ταχύτητα του φωτός μέσα από τους σπειροειδείς λαβυρίνθους του μυαλού, σε δρόμους που πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΕΙΣΜΑΤΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0101

«Ο έπαινος του λογογράφου είναι μέσα στα έργα του. Θα μπορούσε κανείς να πει: ο έπαινος του Μολιέρου είναι μέσα στα έργα των λογογράφων, όσοι έχουν έρθει πριν από αυτόν, και κατόπιν του τόσον εκείνοι και αυτοί στέκονται μακριά του. Άνθρωποι με πολύ μυαλό και τάλαντο έχουνε δουλέψει μετά τον Μολιέρο, δίχως να κατορθώσουν μήτε να του μοιάσουνε μήτε να τόνε φτάσουνε. Μερικοί έχουνε φαιδρότητα άλλοι μπορέσανε και κάνανε στίχους πολλοί μάλιστα έχουνε ζωγραφίσει και ήθη. Το ζωγράφισμα όμως του πνεύματος του ανθρώπου ήταν η τέχνη του Μολιέρου ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΗΣ ΠΟΛΑΡΟΪΝΤ
KING STEPHEN
€12.72 €6.36
(-50%)
Κερδίζετε €6.36
Η ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ
LAND ALI
€16.60 €6.64
(-60%)
Κερδίζετε €9.96

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS