Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΩΔΩΝΗ

Ταξινόμηση κατά:   
Ο ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0274

Ο "Ρινόκερος", αναμφισβήτητα, είναι έργο αντιναζιστικό. Κυρίως όμως, είναι ένα έργο που αντιτίθεται σε κάθε μαζική υστερία, σε κάθε επιδημία, που κρύβεται κάτω από την καλύπτρα της λογικής και των ιδεών, αλλά που δεν παύει να είναι κοινωνική αρρώστια, της οποίας οι ιδεολογίες, στην πραγματικότητα, είναι το "άλλοθι". Αν διαπιστώσουμε ότι η ιστορία παραλογίζεται, αν η παραπληροφόρηση της κάθε προπαγάνδας υπάρχει για να καλύπτει τις αντιφάσεις ανάμεσα στα γεγονότα και τις ιδεολογίες που υποστηρίζει, αν καταφέρουμε να ρίξουμε ένα καθάριο βλέμμ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΓΛΑΡΟΣ - ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ - Η ΑΡΚΟΥΔΑ
ΘΕΑΤΡΟ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0316

Πέρασαν σχεδόν ενενήντα χρόνια από τότε που το περίφημο Θέατρο Τέχνης της Μόσχας, που ιδρύθηκε το 1898, ανέβασε σαν τρίτο έργο, από την έναρξη της λειτουργίας του, το Γλάρο του Τσέχωφ. Με το έργο αυτό -το τρίτο στη σειρά πολύπραχτο έργο του συγγραφέα- εγκαινιάστηκε η ολοκληρωμένη, αυτούσια μορφή της τσεχωφικής δραματουργίας. Τα αποθεωτικά χειροκροτήματα του κοινού το βράδυ εκείνο της ιστορικής πρεμιέρας, το Δεκέμβρη του 1898, επισφράγισαν όχι μόνο τη θριαμβευτική επιτυχία ενός θεατρικού έργου και μιας παράστασης, αλλά σημάδεψαν και μια νέα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0745

Επειδή οι ελληνικές διάλεκτοι (Αιολική, Δωρική, Ιωνική και οι λοιπές ιδιωματικές γλώσσες) έχουν γλωσσικές διαφορές μεταξύ τους και οι ίδιες λέξεις ήταν διαφορετικές, ενώ το ελληνικό αλφάβητο είναι το ίδιο, έγινε αντιληπτό ότι υπήρχε πολυφωνία στα γράμματα της Αλφαβήτου. Τα γράμματα δηλαδή είχαν πολυπροφορά. Επί πλέον διαβάζοντας τις λέξεις συνέχεια, κατανοήθηκε ότι αυτές αυτοαναλύονται, δίνοντας ορισμούς, συνώνυμες λέξεις και πληροφορίες. Ακόμη διαπιστώθηκε πως εάν εφαρμοστούν αυτές οι γλωσσικές διαφορές των ελληνικών γραμμάτων στις ξένες ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΥΡΙΟΣ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0901

Ο πρώτος βιογράφος του Μολιέρου Jean-Leonor Le Gallois de Grimarest, μας πληροφορεί (1705) ότι ο Μολιέρος εμπνεύστηκε τον Πουρσονιάκ, εξαιτίας ενός κατοίκου από τη Λιμόζ ο οποίος, ένα βράδυ που δινόταν κάποια παράσταση, τσακώθηκε άγρια με τους ηθοποιούς και ξεδίπλωσε, σ' όλο της το μεγαλείο, τη γελοιότητά του. Ο συγγραφέας στη συνέχεια, για να τον εκδικηθεί, τον έκανε ήρωα του θεατρικού του έργου. Κατ' άλλη άποψη, ο Μολιέρος είχε την ιδέα να γράψει τον Πουρσονιάκ για να γελοιοποιήσει τους κατοίκους της Λιμόζ, μετά από ένα ταξίδι του στο Am...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΗΛΑ ΑΠ' ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ - ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0235

Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ελλάδα από τη σκηνή του "Θεάτρου Τέχνης", την περίοδο 1957 - 58, σε σκηνοθεσία Κάρολου Κουν, μετάφραση Μάνθου Κρίσπη, σκηνικά Γιάννη Στεφανέλλη, μουσική επιμέλεια Σπύρου Σκιαδαρέση και με τους ηθοποιούς: Σπύρο Κωνσταντόπουλο, Γιώργο Τσιτσόπουλο, Κώστα Μπάκα, Γιώργο Λαζάνη, Τάνια Σαββοπούλου, Αναστασία Πανταζοπούλου, Κώστα Καζάκο, Κόνη Πυρπασόπουλο, Δημήτρη Μπάλα, Γιώργο Κωνσταντίνου. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ - Η ΒΕΓΓΕΡΑ - ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΗ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0305

Ο Γενικός Γραμματεύς και Η Βεγγέρα, έργα τα οποία πολύ συχνά παίζονται από επαγγελματικούς και ερασιτεχνικούς θιάσους σε όλη την Ελλάδα, είναι έργα αγαπητά στο θεατρικό κοινό, χαρακτηρίζουν με αξιοθαύμαστη ακρίβεια το κλίμα και το ύφος του 19ου αιώνα. Η παρατηρητικότητα και η εύστοχη ματιά του συγγραφέα, η στέρεη γραφή του, χρησιμοποιώντας την αναπαράσταση και την περιγραφή συμπεριφορών και συνηθειών που χαρακτηρίζουν την αθηναϊκή κοινωνία της εποχής, αποδίδουν μια καυστική σάτιρα ηθών και νοοτροπιών. Αποτελούν, τα έργα αυτά, δύο από τα ση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ ΤΩΝ ΗΘΩΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0157

«Τα θεμέλια της Μεταφυσικής των ηθών» (. . .) είναι το πρώτο έργο του Καντ που ασχολείται αποκλειστικά με ηθικά προβλήματα. Το κύριο ερώτημα, που τίθεται και απαντάται σ’ αυτό το έργο, έχει ως εξής: Πάνω σε ποια θεμέλια μπορεί να βασιστεί μια ηθική αποτίμηση των ανθρώπινων πράξεων; Με ποια κριτήρια θα θεωρήσουμε μια πράξη ως ηθική ή ανήθικη; Α πό τη σχετικότητα που επικρατεί στις εκάστοτε ηθικές πράξεις και στις τρέχουσες ηθικές αξίες ο Καντ απομακρύνεται ριζικά, αποποιούμενος την εμπειρική γνώση ως ενδεχόμενο ηθικό κριτήριο. Ακριβώς επειδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ
ΑΠΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0165

Αυτή εδώ η μελέτη έχει σκοπό να πραγματευτεί την έννοια «αγωνία» ψυχολογικά, έχοντας πάντα in mente [κατά νου] και κατάντικρύ της το δόγμα του προπατορικού αμαρτήματος. Κατά κάποιον τρόπο θα την απασχολήσει, αν και σιωπηλά, η έννοια «αμαρτία». Κι όμως η αμαρτία δεν προσφέρεται για ψυχολογικό ενδιαφέρον, κι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως αυτός που θέλει να την πραγματευτεί έτσι, αφήνεται να υπηρετεί έναν παρανοημένο αισθητισμό. Η αμαρτία έχει την καθορισμένη της θέση, ή μάλλον δεν έχει καμία θέση, γιατί αυτό ακριβώς είναι και ο ορισμός τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0282

ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ Η σκηνή είναι χωρισμένη σε δύο πλάνα. Στο μπροστινό η σκηνή είναι άδεια - στο πίσω, κι όχι πολύ βαθιά, ένα πλάτωμα κάπου δυο μέτρα ψηλό, που πιάνει όλο το μάκρος της σκηνής. Τη σκηνή δεν τηνέ στολίζει τίποτε, παρεκτός κάτι σακιά, άλλα γιομάτα, άλλα ξεσκισμένα, στοιβαγμένα κατά μάκρος στην κορφή του πλατώματος - και κάμποσο σκαμμένο χώμα, πάνω στο πλάτωμα και δαύτο. Όλο το πλάτωμα είναι βαμμένο σκοτεινό μαύρο. Φωτίζεται κατά μάκρος από 'να δυνατό προβολέα, πού 'ρχεται απ' τα δεξιά, στο ύψος του γοφού. Τούτο είναι το μοναδικό φως...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΤΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0884

Το θεατρικό έργο της Κρίστι "Μάρτυς κατηγορίας" άντλησε την κεντρική ιδέα και βασίστηκε στο ομώνυμο διήγημά της, που μάλιστα πρωτοεκδόθηκε το 1948 στις Η.Π.Α. μαζί με άλλα, με τίτλο "Μάρτυς κατηγορίας και άλλες ιστορίες", ως συλλογή μικρών ιστοριών (selection of short stories) αστυνομικού περιεχομένου. Η διασκευή της μικρής ιστορίας σε θεατρικό έργο και ειδικότερα σε ένα συγκλονιστικό δικαστικό δράμα με αντικείμενο τη δολοφονία μιας ηλικιωμένης πλούσιας γυναίκας από ένα νεαρό άνδρα δεν ήταν εύκολη υπόθεση για τη συγγραφέα. Η Κρίστι υποχρεώ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΒΕΝΤΑΛΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0083

"ΚΑΡΛΟ ΓΚΟΛΝΤΟΝΙ, Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ": Το 1745, μετά από παραγγελία του ηθοποιού Αντόνιο Σάκι, γράφει την κωμωδία "Ο Υπηρέτης δύο Αφεντάδων" που παίχτηκε με μεγάλη επιτυχία. Διακόπτει τη συνεργασία του με το θίασο του Ίμερ και συνεργάζεται από το 1748 με το θίασο του Μέντεμπακ. Στο τέλος του καρναβαλιού της ίδιας χρονιάς ανεβαίνει με μεγάλη επιτυχία "Το τίμιο κορίτσι", το πρώτο έργο του Γκολντόνι που είναι ολοκληρωτικά γραμμένο στη Βενετσιάνικη διάλεκτο: η γκολντονική "αναμόρφωση" του παλιού ιταλικού θεάτρου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΕΙΣΜΑΤΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0101

«Ο έπαινος του λογογράφου είναι μέσα στα έργα του. Θα μπορούσε κανείς να πει: ο έπαινος του Μολιέρου είναι μέσα στα έργα των λογογράφων, όσοι έχουν έρθει πριν από αυτόν, και κατόπιν του τόσον εκείνοι και αυτοί στέκονται μακριά του. Άνθρωποι με πολύ μυαλό και τάλαντο έχουνε δουλέψει μετά τον Μολιέρο, δίχως να κατορθώσουν μήτε να του μοιάσουνε μήτε να τόνε φτάσουνε. Μερικοί έχουνε φαιδρότητα άλλοι μπορέσανε και κάνανε στίχους πολλοί μάλιστα έχουνε ζωγραφίσει και ήθη. Το ζωγράφισμα όμως του πνεύματος του ανθρώπου ήταν η τέχνη του Μολιέρου ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
ΣΥΜΒΟΛΑ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ, ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0328

«Κοινός τόπος είναι τώρα ότι η Εθνολογία και η Ανθρωπολογία έχουν αντικείμενο το "άλλο", το "διαφορετικό", θα έλεγα το "εξωτικό". Πώς καθορίζεται όμως το άλλο; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του; Πρόκειται για λαούς απομακρυσμένους από μας γεωγραφικά; Πρόκειται για εθνότητες των οποίων ο τρόπος ζωής δεν έχει τίποτα κοινό με το δικό μας; Η επικρατούσα σήμερα άποψη είναι ότι η έννοια του "διαφορετικού", της "ετερότητας" είναι πολύ σχετική. Το πρόβλημα έχει επανατοποθετηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια που οι εθνολόγοι και οι κοινωνικοί ανθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0643

Ουσιαστικά για το ανέβασμα του έργου δε χρειάζεται παρά μια άδεια σκηνή και ένα υπερυψωμένο επίπεδο. Παρ' όλα αυτά το σκηνικό του Michael Annals ήταν τόσο εντυπωσιακό και έλυσε το οπτικό πρόβλημα του έργου τόσο απλά, που δεν μπορώ να μην το αναφέρω εδώ. Βασικά το σκηνικό ήταν ένας τεράστιος μετάλλινος δίσκος σαν μενταγιόν που κρεμόταν, θα μπορούσε να πει κανείς, στο κέντρο ενός ξύλινου τοίχου - φόντο. Το μενταγιόν αυτό ήταν μια μετάλλινη στεφάνη δώδεκα πόδια διαμέτρου. Στην περιφέρεια αυτής της στεφάνης ήταν τοποθετημένα - ένθετα - με μαγν...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΥΦΙΛΗΤΟΣ ΣΕΛΙΜΑΡ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0374

Ο "Πολυφίλητος Σελιμάρ" πρωτοπαίχτηκε στο Παρίσι, στο θέατρο Παλαί - Ρουαγιάλ, στις 27 Φεβρουαρίου 1863. Με ολοζώντανη ακόμα στα μάτια μας την παράσταση, διαφωνούμε με κάποιαν άποψη που θέλει τον Λαμπίς να γράφει κατά παραγγελίαν, ειδικά και μόνον για να αξιοποιεί το ταλέντο, τα τικ και τις ιδιοτροπίες κάποιων δημοφιλών ηθοποιών της εποχής του. Γιατί, τότε, απλούστατα, οι σημερινοί ηθοποιοί [θυμάμαι, μετά τον Γκερρέν, τους: Λαβινιά Νταντονά (Έμμα), Υβ Κουρβίλ (Βερνουγιέ), Αλαίν Ρολάν (Μποκαρντόν), Υβ Πινιό (Κολόμπο), Λένα Κοβσκί (Αντελίν) ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0394

Αρχή βασική της γραφής του Μπέννετ είναι ότι ο θεατρικός μονόλογος δεν αναπτύσσει και δεν "φτιάχνει" γεγονότα, παρά τα παραθέτει απλώς ως έχουν, κυριολεκτικά αφτιασίδωτα, ώστε ο μυστικός εσωτερικός διάλογος μεταξύ τους ν' αποτελεί την ουσία της γραφής. Στα πλαίσια μιας τόσο αυστηρής θεώρησης των υποχρεώσεων απέναντι στο κείμενο και στο θεατή, κάθε θεατρικός μονόλογος του Μπέννετ απαιτεί μεγάλη υπευθυνότητα στη δόμηση εκ μέρους του συγγραφέα και σε βάθος κατανόηση των δρώμενων επί σκηνής εκ μέρους του θεατή. Ο Μπέννετ ανάγει την έκφραση σε ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΟΤΖΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0267

Ο ΓΚΟΛΝΤΟΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΟΤΖΙΑ: "Η Κιότζια είναι μια ωραία και πλούσια πόλη, 25 μίλια από τη Βε-νετία βρίσκεται κτισμένη πάνω στην ίδια λιμνοθάλασσα και είναι απομονωμένη, αλλά έγινε σχεδόν χερσόνησος χάρη σε μια ξύλινη πολύ μακριά γέφυρα, που τη συνδέει με την ξηρά. Η Κιότζια έχει έναν διοικητή, που έχει τον τίτλο του δημάρχου και ο οποίος κατάγεται πάντα από μία εκ των πρώτων οικογενειών των πατρικίων της Δη-μοκρατίας της Βενετίας από την οποία και εξαρτάται... Έχει ένα λι-μένα πολύ μεγάλο, άνετο και καλά οχυρωμένο. Υπάρχουν οι ευγενείς, η...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0974

Το ΠΕΙΡΑΜΑ, ένα θεατρικό έργο που αγάπησα. Είμαι ευτυχής που συνεργάστηκα με όλους αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους που μέσα σε μιαν ώρα παράστασης λένε τόσα πολλά και τόσο καθαρά όσα εγώ δεν θα μπορούσα να πω ούτε σε χρόνια. Η τέχνη πολλές φορές μπορεί να μιλήσει πιο πειστικά στους ανθρώπους από εμάς τους φυσικούς. Ένα Θεατρικό έργο που θα ήθελα όλοι να δουν όχι μόνο με τα μάτια, αλλά με την ψυχή του παιδιού που κρύβουμε μέσα μας... (Μάνος Δανέζης, από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΥΤΕΡΟ ΖΕΥΓΑΡΙ - ΓΥΡΙΣΑ ΣΠΙΤΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0064

Το εσωτερικό ενός διαμερίσματος. Πόρτες. Παράθυρο. Έπιπλα. Ένας άντρας χτυπάει με απελπισία την πόρτα του μπάνιου. O: Αντωνία!... Μην κάνεις τρελαμάρες!... βγες αποκεί μέσα!... Μίλα μου!... Τι πας να κάνεις;... Άκου... μπορεί να 'χεις δίκιο... Εγώ... εγώ φταίω για όλα... Βγες όμως... σε παρακαλώ... Άνοιξε την πόρτα... Να μιλήσουμε σαν άνθρωποι!... Γιατί τα κάνεις τραγωδία όλα, δεν καταλαβαίνω! Αχ, Θεέ μου! Πώς είναι δυνατόν να μην μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας με τη λογική; (Σκύβει και κοιτάει απ ' την κλειδαρότρυπα.) Τι κάνεις εκε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0150

[...] Το ερώτημα για το νόημα του «Είναι» είναι το πιο καθολικό και το πιο κενό ταυτόχρονα όμως κείται μέσα του η δυνατότητα να εξατομικευτεί οξύτατα στο εκάστοτε εδωνά-Είναι (Dasein). Αν μέλλουμε να πετύχουμε τη θεμελιώδη έννοια του «Είναι» και να σκιαγραφήσουμε την απαιτούμενη οντολογική εννοιολόγηση και τις αναγκαίες παραλλαγές, χρειαζόμαστε ένα συγκεκριμένο οδηγό. Η καθολικότητα της έννοιας «Είναι» δεν αντιμάχεται τον «ειδικευμένο» χαρακτήρα της έρευνας έχουμε δηλαδή την πρόθεση να προχωρήσουμε προς την έννοια του «Είναι» ερμηνεύοντα...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
CHIRICO GIORGIO. DE
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00
ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
SIRIGATTI CRISTINA
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS