Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΩΔΩΝΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Η ΜΥΚΗΝΑΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0097

Σ' αυτό το βιβλίο ο βαθύς στοχαστής Σουηδός καθηγητής M.P. Nilsson εξετάζει τις τοποθεσίες όπου υπάρχουν ερείπια και ευρήματα της Μυκηναϊκής εποχής και τους ηρωικούς μύθους που συνδέονται με τις ίδιες περιοχές. Με την απλή αυτή συλλογιστική, παρατηρεί τη σταθερή σχέση που υπάρχει ανάμεσα στους ηρωικούς μυθικούς κύκλους και τον Μυκηναϊκό πολιτισμό. Αποδεικνύει έτσι τη Μυκηναϊκή προέλευση των ελληνικών μύθων, μια και η παρουσία τους σε κάθε περιοχή όχι μόνο σχετίζεται αλλά και είναι ανάλογη με την ύπαρξη ή μη Μυκηναϊκού πολιτισμού. Συγχρόνως...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΚΚΙΝΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ (ΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0399

Τα έργα του Αλεξάντρ Γκέλμαν συνδέονται κατά πολύ με το "θέατρο Τέχνης" της Μόσχας, και ιδιαίτερα με την προσωπικότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή του, σκηνοθέτη και ηθοποιού Ολέγκ Εφρέμοφ, στις αναμετρήσεις του με την αδράνεια και το μαρασμό που κυριάρχησαν στη Σοβιετική Ένωση, τη δεκαετία του '70 έως και το 1985. Από το 1971 που ο Εφρέμοφ καλείται να αναλάβει την αναδιοργάνωση του μεγαλύτερου θεάτρου της χώρας, σε κάθε φάση και στιγμή -αναπτέρωσης, μαρασμού, απαγορεύσεων, κατάργησης των ταμπού, διάσπασης, μετάβασης- γίνεται "στόχος" μια...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ - Η ΒΕΓΓΕΡΑ - ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΗ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0305

Ο Γενικός Γραμματεύς και Η Βεγγέρα, έργα τα οποία πολύ συχνά παίζονται από επαγγελματικούς και ερασιτεχνικούς θιάσους σε όλη την Ελλάδα, είναι έργα αγαπητά στο θεατρικό κοινό, χαρακτηρίζουν με αξιοθαύμαστη ακρίβεια το κλίμα και το ύφος του 19ου αιώνα. Η παρατηρητικότητα και η εύστοχη ματιά του συγγραφέα, η στέρεη γραφή του, χρησιμοποιώντας την αναπαράσταση και την περιγραφή συμπεριφορών και συνηθειών που χαρακτηρίζουν την αθηναϊκή κοινωνία της εποχής, αποδίδουν μια καυστική σάτιρα ηθών και νοοτροπιών. Αποτελούν, τα έργα αυτά, δύο από τα ση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ - Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ - Ο ΓΑΜΟΣ - ΤΟ ΚΥΚΝΕΙΟ ΑΣΜΑ
ΘΕΑΤΡΟ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0317

"ΑΝΤΟΝ ΠΑΥΛΟΒΙΤΣ ΤΣΕΧΩΦ, Ο συγγραφέας και το έργο του" - ΜΙΑ ΣΚΙΑΓΡΑΦΙΑ: Πέρασαν σχεδόν ενενήντα χρόνια από τότε που το περίφημο Θέατρο Τέχνης της Μόσχας, που ιδρύθηκε το 1898, ανέβασε σαν τρίτο έργο, από την έναρξη της λειτουργίας του, το Γλάρο του Τσέχωφ. Με το έργο αυτό - το τρίτο στη σειρά πολύπραχτο έργο του συγγραφέα - εγκαινιάστηκε η ολοκληρωμένη, αυτούσια μορφή της τσεχωφικής δραματουργίας. Τα αποθεωτικά χειροκροτήματα του κοινού το βράδυ εκείνο της ιστορικής πρεμιέρας, το Δεκέμβρη του 1898, επισφράγισαν όχι μόνο τη θριαμβευτική επ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0174

«Η προέλευση του έργου τέχνης» είναι το κείμενο που περιέχει τις κύριες αντιλήψεις του Martin Heidegger (1889-1976) σχετικά με τη φιλοσοφία της τέχνης. Εδώ διατυπώνεται η άποψη ότι μέσα στο καλλιτέχνημα αποκαλύπτεται η αλήθεια, και άρα η τέχνη δεν έχει να κάνει κυρίως με το ωραίο και την ομορφιά. Διατυπώνεται επίσης η πεποίθηση ότι «κάθε τέχνη είναι κατ’ ουσίαν ποίηση» αυτό δεν μειώνει τα άλλα είδη τέχνης, π.χ. την μουσική, την αρχιτεκτονική ή την γλυπτική, αλλά αντίθετα αναδείχνει το βαθύτερο νόημά τους. Συνάμα ο Χάιντεγκερ βρίσκει ευκαι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, 324-1071 (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0349

Το βιβλίον τούτο απευθύνεται προς τους μελετητάς της Βυζαντινής Ιστορίας, τους σπουδαστάς και το ευρύτερον αναγνωστικόν κοινόν. Στηρίζεται επί της διεθνούς βιβλιογραφίας και προϋποθέτει την άμεσον χρήσιν των πηγών. Απευθυνόμενος προς Έλληνας αναγνώστας, έκρινα αναγκαίον να παράσχω βραχέα δείγματα των μεσαιωνικών κειμένων δια της παραθέσεως καίριων αποσπασμάτων. Κατά τον αυτόν τρόπον προσεπάθησα να αποτυπώσω τον χώρον, εντός του οποίου ανεπτύχθη η κυβερνητική, διοικητική και στρατιωτική ενέργεια του Βυζαντίου. [...] Ως πάντα τα συστηματικά ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΓΟΥΛΦ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0115

Τέσσερις χαρακτήρες σε ένα και μοναδικό σκηνικό επί τέσσερις ώρες καθηλώνουν το κοινό που παρακολουθεί την πιο άγρια, την πιο απελπισμένη προσπάθεια για αναγνώριση και επικοινωνία. Γίνεται ένα τρομερό παιχνίδι αποκαλύψεων, ένα αλύπητο, αδίστακτο παιχνίδι να ξεσκεπαστούν οι αλήθειες που χρόνια τώρα κρύβουν μέσα τους οι τέσσερις αυτοί άνθρωποι. Αυτό που αρχίζει σαν παιχνίδι, εξελίσσεται σ' ένα ξεγύμνωμα, ένα κουρέλιασμα των μύθων που είχαν κατασκευάσει. Έχουν πλήρη επίγνωση του κινδύνου που τέτοιες αποκαλύψεις μπορούν να φέρουν, αλλά συγχρόν...
Διαβάστε περισσότερα...
LA MAMMA
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0754

Το έργο αυτό υπάρχει κίνδυνος να φέρει κάποια επανάσταση: δεν ζητάει ν' αποδείξει τίποτα. Καταπιάνεται με μια επικίνδυνη όσο και δραματική ιστορία, που όμως θέλει να την αφηγηθεί ευτράπελα και να καταλήξει εκεί που πρέπει να καταλήγουν οι κωμωδίες, στην ευτυχία των ηρώων, που για μια στιγμή κινδύνεψε. Σε μια εποχή που το θέατρο κατακτήθηκε από τα αμερικανοσεξουαλικά, και φαίνεται να ικανοποιείται με την αξιοθρήνητη επίδειξη ορισμένων νοσηρών περιπτώσεων, θεώρησα υγιή τη πρόθεσή μου να καταπιαστώ μ' ένα απ' αυτά τα θέματα σε μια κωμωδία με ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0150

[...] Το ερώτημα για το νόημα του «Είναι» είναι το πιο καθολικό και το πιο κενό ταυτόχρονα όμως κείται μέσα του η δυνατότητα να εξατομικευτεί οξύτατα στο εκάστοτε εδωνά-Είναι (Dasein). Αν μέλλουμε να πετύχουμε τη θεμελιώδη έννοια του «Είναι» και να σκιαγραφήσουμε την απαιτούμενη οντολογική εννοιολόγηση και τις αναγκαίες παραλλαγές, χρειαζόμαστε ένα συγκεκριμένο οδηγό. Η καθολικότητα της έννοιας «Είναι» δεν αντιμάχεται τον «ειδικευμένο» χαρακτήρα της έρευνας έχουμε δηλαδή την πρόθεση να προχωρήσουμε προς την έννοια του «Είναι» ερμηνεύοντα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΗΡΞΕ Ή ΟΧΙ Ο ΙΒΑΝ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ;
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0066

Ο Πετρόφ, ένας ευσυνείδητος σοβιετικός πολίτης, προϊστάμενος μιας υπηρεσίας στην πόλη του, διαφθείρεται από την εξουσία που κατέχει και σιγά σιγά μετατρέπεται σε γραφειοκράτη. Η μεταμόρφωση αυτού του σοβαρού και ηθικού αρχικά ατόμου σε ένα ανδρείκελο που περιφέρεται γεμάτος σοβαροφάνεια οφείλεται στον Ιβάν Ιβάνοβιτς - ή, καλύτερα, στο άλλο πρόσωπο του ίδιου του πρωταγωνιστή που είναι κρυμμένο βαθιά στη συνείδησή του. Η ιστορία εξελίσσεται σε μια σοβιετική πόλη, αλλά -όπως δήλωσε και ο ίδιος ο συγγραφέας- θα μπορούσε να συμβεί σε οποιονδήπο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΧ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ
ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΕΣ ΟΠΤΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΡΕΙΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0060

ΡΑΦΑΕΛΕ, από μέσα: Τράβα μπροστά!... Μπράβο, έτσι: εσύ τραβάς μπροστά κι εγώ σου φέγγω από πίσω. Έτσι κάναμε όταν φέραμε και τ' άλλα πράγματα. Εγώ πρέπει να στέκω πάντα πίσω... Αυτό βαλ' το καλά στο κεφάλι σου... (Μπαίνει ένας αχθοφόρος κουβαλώντας δύο καρέκλες, μια βαλίτσα, και πολλά ανδρικά καπέλα, το ένα μέσα στ' άλλο, που μόλις κατορθώνει να τα ισορροπήσει στο κεφάλι του. Ο Ραφαέλε που τον ακολουθεί του φωνάζει.) Περίμενε, στάσου! Δεν ήρθε ακόμα το φως, τα πράγματα είναι όλα μεσ' στη μέση και κινδυνεύουμε να σπάσουμε τα μούτρα μας. Μια...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ 30ΕΤΗ ΠΟΛΕΜΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0240

Ένα έργο - χρονικό από τον 30ετή πόλεμο. Γράφτηκε στα 1938-39 και πρωτοπαίχτηκε στη Ζυρίχη στα 1942. Η Μάνα Κουράγιο ακολουθεί το στράτευμα, με έναν αραμπά - καντίνα, πουλώντας προμήθειες και ποτό για τους στρατιώτες. Χάνει και τα δυό της αγόρια στον πόλεμο. Η μουγγή κόρη της Κατερίνα πεθαίνει χτυπημένη από σφαίρα καθώς προσπαθεί μ' ένα τύμπανο να στείλει μήνυμα στην πόλη Χάλλε για μια επερχόμενη επίθεση. Η Μάνα Κουράγιο απομένει μοναχή της με τον αραμπά της, γριά, ωστόσο αποφασισμένη να συνεχίσει το εμπόριό της. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΟ ΒΥΘΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0268
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0151

Στο δεύτερο μέρος του «Είναι και χρόνος» ο Martin Heidegger εμπλουτίζει και προεκτείνει την ανακάλυψη η οποία υπήρξε το κορυφαίο επίτευγμα του πρώτου μέρους: ότι το «Είναι» του ανθρώπου είναι η μέριμνα. Κατά πόσο χαρακτηρίζει αυτή η έννοια ολόκληρο τον άνθρωπο, από την αρχή έως το τέλος του; Για να απαντήσει σ’ αυτή την ερώτηση ο Χάιντεγκερ καταπιάνεται με το «τέλος» του ανθρώπου, που είναι ο θάνατος. Μέσα στον καθημερινό τρόπο διαβίωσης οι άνθρωποι ζουν κατά το πλείστο αναυθεντικά. Ξεχνούν τον επικείμενο θάνατό τους και αδιαφορούν για μι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΣΠΑΡ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0598

Το θεατρικό έργο "Κάσπαρ" δεν παρουσιάζει την υπόθεση του Κάσπαρ Χάουζερ όπως ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ή όπως ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζει ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ να γίνη με κάποιον. Παρουσιάσει πώς μπορεί κανείς να μάθη να μιλά μέσω της ομιλίας. Το έργο θα μπορούσε να λεγόταν και "Γλωσσικά βασανιστήρια". Για την υποτύπωση αυτών των βασανιστηρίων θα ήταν καλό για τη σκηνή που θα ανεβάση το έργο να τοποθετήση κάπου πάνω από τη ράμπα ένα είδος μαγικού, ας πούμε, οφθαλμού, ορατού για κάθε θεατή, που, χωρίς φυσικά να του αποσπά την προσοχή από τα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ ΤΩΝ ΗΘΩΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0157

«Τα θεμέλια της Μεταφυσικής των ηθών» (. . .) είναι το πρώτο έργο του Καντ που ασχολείται αποκλειστικά με ηθικά προβλήματα. Το κύριο ερώτημα, που τίθεται και απαντάται σ’ αυτό το έργο, έχει ως εξής: Πάνω σε ποια θεμέλια μπορεί να βασιστεί μια ηθική αποτίμηση των ανθρώπινων πράξεων; Με ποια κριτήρια θα θεωρήσουμε μια πράξη ως ηθική ή ανήθικη; Α πό τη σχετικότητα που επικρατεί στις εκάστοτε ηθικές πράξεις και στις τρέχουσες ηθικές αξίες ο Καντ απομακρύνεται ριζικά, αποποιούμενος την εμπειρική γνώση ως ενδεχόμενο ηθικό κριτήριο. Ακριβώς επειδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ
ΑΠΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0165

Αυτή εδώ η μελέτη έχει σκοπό να πραγματευτεί την έννοια «αγωνία» ψυχολογικά, έχοντας πάντα in mente [κατά νου] και κατάντικρύ της το δόγμα του προπατορικού αμαρτήματος. Κατά κάποιον τρόπο θα την απασχολήσει, αν και σιωπηλά, η έννοια «αμαρτία». Κι όμως η αμαρτία δεν προσφέρεται για ψυχολογικό ενδιαφέρον, κι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως αυτός που θέλει να την πραγματευτεί έτσι, αφήνεται να υπηρετεί έναν παρανοημένο αισθητισμό. Η αμαρτία έχει την καθορισμένη της θέση, ή μάλλον δεν έχει καμία θέση, γιατί αυτό ακριβώς είναι και ο ορισμός τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΗΛΑ ΑΠ' ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ - ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0235

Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ελλάδα από τη σκηνή του "Θεάτρου Τέχνης", την περίοδο 1957 - 58, σε σκηνοθεσία Κάρολου Κουν, μετάφραση Μάνθου Κρίσπη, σκηνικά Γιάννη Στεφανέλλη, μουσική επιμέλεια Σπύρου Σκιαδαρέση και με τους ηθοποιούς: Σπύρο Κωνσταντόπουλο, Γιώργο Τσιτσόπουλο, Κώστα Μπάκα, Γιώργο Λαζάνη, Τάνια Σαββοπούλου, Αναστασία Πανταζοπούλου, Κώστα Καζάκο, Κόνη Πυρπασόπουλο, Δημήτρη Μπάλα, Γιώργο Κωνσταντίνου. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ ΜΗΧΑΝΗ
ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0912

«Ο Ζαν Κοκτώ και η "Καταχθόνια μηχανή" του»: Δεν είναι η μόνη φορά που ο Ζαν Κοκτώ ασχολείται με την Αρχαία Ελλάδα. Το 1927 γράφει τον "Ορφέα" και το 1928 ακολουθεί ο "Οιδίποδας τύραννος". Το 1934 επανέρχεται στην τραγική Ελλάδα, αναπλάθει την ιστορία του Οιδίποδα και γράφει για τον Λουί Ζουβέ, την "Καταχθόνια μηχανή". Το 1938 την "Αντιγόνη" και τον "Βάκχο" το 1952. Στο αρχικό σχεδίασμα της "Καταχθόνιας μηχανής" συμπεριελάμβανε τη συνάντηση του Οιδίποδα και της Σφίγγας. Κατά τη διάρκεια όμως της επεξεργασίας του έργου η συνάντηση έγινε στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟΜΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0094

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΤΟΜΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ ΤΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕ ΑΠ’ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΑΙΞΠΗΡ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΑΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΑΦΕΛΕΙΕΣ ΠΕΡΙ «ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ» Η ΖΑΝ ΝΤ’ ΑΡΚ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ο ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΕΧΩΦ ΕΔΩ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

LA BELLE SAUVAGE
PULLMAN PHILIP
€17.70 €7.08
(-60%)
Κερδίζετε €10.62
ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ
HUGO VICTOR
€9.86 €4.93
(-50%)
Κερδίζετε €4.93

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Jon Mcgrecor: Υπήρχαν ερωτήσεις που δεν έγιναν Μαζεύτηκαν στο πάρκινγκ λίγο πριν χαράξει και περίμεναν να τους πουν τί να κάνουν. Έκανε κρύο και δεν ακούγονταν πολλές κουβέντες. Υπήρχαν ερωτήσεις π...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS