Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΖΗΤΡΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΒΟΥΚΟΛΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0187

Η βουκολική ποίηση της ελληνικής αρχαιότητας εντάσσεται στην ελληνιστική περίοδο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Ο εύστοχος αυτός όρος, που περιχαρακώνει με σαφή όρια την τρίτη περίοδο της αρχαίας ελληνικής πνευματικής παραγωγής (πρώτη, όπως είναι γνωστό, είναι η αρχαϊκή των 7ου και 6ου προχριστιανικών αιώνων, δεύτερη η κλασική των 5ου και 4ου προχριστιανικών αιώνων), προτάθηκε (και καθιερώθηκε στη συνέχεια) από το γερμανό ιστορικό Johann Gustav Droysen στο μνημειώδες έργο του Geschichte des Hellenismus με τη δεύτερη (οριστική) έκδοση, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΝΟΦΩΝ: ΚΥΡΟΥ ΑΝΑΒΑΣΗ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΒΙΒΛΙΑ Ε΄, ΣΤ΄, Ζ΄
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0139

H ηρωική κάθοδος των "Μυρίων" από την Τραπεζούντα προς τα δυτικά, ώσπου να επιστρέψουν, άλλοι στις πατρίδες τους, και οι περισσότεροι να συμπαραταχθούν στη Μικρά Ασία με το στρατηγό των Σπαρτιατών Θίβρωνα, που έχει κληθεί από τις ελληνικές πόλεις να πολεμήσει εναντίον του Τισσαφέρνη και του Φαρναβάζου. Τα μύρια όσα δεινά υποφέρουν οι άνδρες του Ξενοφώντα από εχθρούς και φίλους στις ακτές της Κασπίας θάλασσας, στην προσπάθειά τους να εξασφαλίσουν τα τρόφιμα, περιγράφονται με εξαιρετική ζωντάνια και παραστατικότητα από τον πρωταγωνιστή των γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΒΙΒΛΙΑ Α-Δ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0160

Ο τίτλος Ηθικά Νικομάχεια προϋποθέτει ένα όνομα: Νικόμαχος. Αυτό, όπως είδαμε, ήταν το όνομα του πατέρα του Αριστοτέλη. Έτσι όμως λεγόταν και ένας γιος του Αριστοτέλη, για τον οποίο έχουμε την αρχαία πληροφορία ότι "μειρακίσκος ως απέθανεν εν πολέμω". Και σ' αυτή την περίπτωση ή έρευνα αντιμετώπισε και τα τρία ενδεχόμενα: α) ο Νικόμαχος ήταν ο συγγραφέας του έργου, β) ο Νικόμαχος ήταν " ο προς ον", γ) ο Νικόμαχος ήταν ο εκδότης του έργου. Ο During έκανε την υπόθεση ότι τα Ηθικά Νικομάχεια -κατά την άποψή του ένα από τα τελευταία έργα του Α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΒΙΒΛΙΑ Ε-Κ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0161

Μπορεί κανείς να αδικείται με τη θέλησή του, ή μήπως όχι, αλλά πάντοτε αδικείται χωρίς τη θέληση του, όπως το να αδικεί είναι κάτι που κανείς το κάνει πάντοτε με τη θέληση του; Και ισχύει άραγε σε όλες τις περιπτώσεις μόνο το δεύτερο ή μόνο το πρώτο, ή μήπως το να αδικείται κανείς είναι σε άλλες περιπτώσεις εκούσιο και σε άλλες ακούσιο; - Ποιος από τους δύο αδικεί: αυτός που κατά τη διανομή δίνει στον άλλον -παρ' όλο ότι δεν το αξίζει- το μεγαλύτερο μερίδιο, ή μήπως αυτός που δέχεται το μερίδιο αυτό; Είναι δυνατό να αδικήσει κανείς τον ίδι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: ΠΟΙΗΤΙΚΗ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0223

Ένα είναι σίγουρο: η Ποιητική, ένα από τα μικρότερα έργα του Αριστοτέλη, είναι το έργο του που διαβάστηκε και συζητήθηκε -αιώνες τώρα- όσο κανένα άλλο κυρίως όμως είναι το έργο του που άσκησε τη μεγαλύτερη από όλα τους επίδραση. Αν, πράγματι, ήταν να μιλήσει κανείς με λεπτομέρειες για τις επιδράσεις που άσκησε το μικρό αυτό αριστοτελικό έργο στην δυτικοευρωπαϊκή πνευματική ζωή, θα μιλούσε, στην πραγματικότητα, για ένα μεγάλο κεφάλαιο του δυτικοευρωπαϊκού πολιτισμού γενικά. (Απόσπασμα από τον πρόλογο της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΥΣΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΙ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0093

Ο δεύτερος τόμος των «Απάντων» του Λυσία συμπεριλαμβάνει τους καταγγελτικούς του Λόγους. Όλους τους έγραψε για λογαριασμό πελατών του, εκτός από τον «Κατά του Ερατοσθένους», που τον εκφώνησε ο ίδιος στη Βουλή, ζητώντας την παραδειγματική τιμωρία του τυράννου που είχε συλλάβει τον αδελφό του Πολέμαρχο και τον οδήγησε στο θάνατο [...]. Τους Καταγγελτικούς Λόγους τους προσεγγίζουμε και τους σχολιάζουμε περισσότερο από άποψη πραγματολογική, ερμηνευτική και ιδεολογική, αποφεύγοντας τον αυστηρό σχολαστικισμό, που φρονούμε ότι στάθηκε και η κύρια...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0114

Τι είναι ωραίο: Μία ιδιότητα των αντικειμένων ή μια υποκειμενική εντύπωση; Πηγάζει από μια αξιολόγηση του λογικού ή από ένα αίσθημα, άμεσο και αναγκαίο, όπως το οπτικό ή το αίσθημα της γεύσης; Με άξονα αυτές τις εκ διαμέτρου αντίθετες προσεγγίσεις διαγράφεται η εξέλιξη του αισθητικού προβληματισμού από τις νεοκλασικιστικές θεωρίες της λογοτεχνίας και των εικαστικών τεχνών του 17ου αιώνα, που καθιερώνουν το αντικειμενικό και έλλογο χαρακτήρα του ωραίου, στις βρετανικές θεωρίες του γούστου του πρώτου μισού του 18ου αιώνα, που το καθιστούν υπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΦΑΙΔΡΟΣ
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0360

Πλατωνικός είναι ο έρωτας που ολοκληρώνεται σωματικά μόνον όταν η συναισθηματική, η αισθησιακή και η πνευματική σχέση μεταξύ των μελών του ζευγαριού είναι προσανατολισμένη στην ιερότητα της έλξης προς το προσωπικό κάλλος και, συγχρόνως, στο ιδανικό της συνεξύψωσης. Αυτή είναι η ουσία της άποψης του Πλάτωνα για τον έρωτα, όπως δείχνει η αντίστοιχη συλλογιστική του "Φαίδρου" και, ειδικότερα, ο αριστουργηματικός δεύτερος λόγος του Σωκράτη για το θέμα. Εμβαθύνοντας εκ νέου στο κείμενο και τη μετάφραση του έργου, επιχειρώ εδώ να επεκτείνω την π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΒΑΚΧΕΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0169

Ο Διόνυσος καταφθάνει στη Θήβα από την Ασία και διεκδικεί να επιβάλει τη λατρεία του στην Ελλάδα με αφετηρία τη γενέτειρα πόλη. Ο χορός του δράματος αποτελείται από τις Βάκχες της Λυδίας που συντροφεύουν το θεό στο ταξίδι του. Παράλληλα, έχουν σχηματιστεί τρεις θίασοι μαινάδων στον Κιθαιρώνα από όλες τις γυναίκες της Θήβας, στις οποίες ο Διόνυσος ενέβαλε μανία. Εκεί μεταφέρεται μεταμφιεσμένος βακχικά ο θεομάχος βασιλιάς Πενθέας και σπαράσσεται από τις έξαλλες μαινάδες με προεξάρχουσα τη μητέρα του Αγαύη, που αδυνατεί να αναγνωρίσει τον γιο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΞΙΜΟΣ, Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ: ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0356

Η μελέτη στην οποία βασίζεται το βιβλίο που έχετε στα χέρια σας έγινε κυρίως στα χρόνια των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Κατάληξη των σπουδών αυτών αποτέλεσε η διδακτορική διατριβή Στάσις αεικίνητος. Η ανακαίνιση της αριστοτελικής κινήσεως στη θεολογία Μαξίμου του Ομολογητού (ΑΠΘ, 2004). Επόπτης ήταν ο καθηγητής της Ιστορίας της Φιλοσοφίας κ. Λάμπρος Σιάσος. Από τη θέση αυτή τον ευχαριστώ και πάλι για την πολυτίμητη διδαχή του. Επεξεργασμένη μορφή της διατριβής εκδόθηκε από τον Αρμό με τον ίδιο τίτλο (Αθήνα, 2005). [...] (Από τον πρόλογο του...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ: (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ-ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΙΟΥ - ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΙ ΤΟΥ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ - ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗ ΧΡΑΝ ΕΜΜΕΤΡΑ ΝΥΝ ΤΗΝ ΠΥΘΙΑΝ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0078

Τα τρία κείμενα του Πλούταρχου που περιέχονται στον παρόντα τόμο, εμπίπτουν θεματικά στην περιοχή της πρόγευσης του μέλλοντος, που καθίσταται δυνατή χάρη σε δυνάμεις μη ανθρώπινες, οι οποίες όμως συνεργούν με τον άνθρωπο ή φιλοξενούνται για το σκοπό της πρόβλεψης όσων πρόκειται να συμβούν. Μεθοδικά ο Πλούταρχος διερευνά τις ρίζες της σχετικής προκατάληψης η οποία έχει να κάνει με την υφέρπουσα αλλά ασυνείδητη πεποίθηση ότι το μέλλον υπάρχει προτού να προκύψει, και ο άνθρωπος ενδέχεται να το δει, με οράματα ή όνειρα [...] (Απόσπασμα από την...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο ΕΛΕΑΤΗΣ
ΠΕΡΙ ΦΥΣΙΟΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0104

Η Φιλοσοφία του Παρμενίδη παρουσιάζεται ως θεϊκή αποκάλυψη, ως αποκάλυψη μίας ανώνυμης θεάς που υποτίθεται ότι αποκαλύπτει στον Παρμενίδη την αλήθεια και μόνο την αλήθεια. Το παράδοξο εδώ είναι ότι ο φιλοσοφικός λόγος παρουσιάζεται ως θεϊκή αποκάλυψη, δογματική δηλαδή και αναμφισβήτητη αλήθεια. Αυτό όμως συνιστά ουσιαστικά αναίρεση της ταυτότητάς του. Έτσι η πρόθεση του Παρμενίδη να δείξει μέσα από την ποιητική και συμβολική εικόνα του φανταστικού του ταξιδιού στη χώρα του φωτός την ανάγκη υπέρβασης της απλοϊκής γνώσης από την έγκυρη γνώση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ - ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΑΙ, ΑΧΑΡΝΗΣ, ΙΠΠΗΣ, ΝΕΦΕΛΑΙ, ΣΦΗΚΕΣ, ΕΙΡΗΝΗ, ΟΡΝΙΘΕΣ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ, ΒΑΤΡΑΧΟΙ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΑΙ, ΠΛΟΥΤΟΣ - ΔΥΣΚΟΛΟΣ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΕΣ, ΣΑΜΙΑ, ΑΣΠΙΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0174

Με τον τόμο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ - ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ ο εκδοτικός οίκος μας ολοκληρώνει στη σειρά αυτή τη δραματική ποίηση της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Μετά τους τρεις μεγάλους ποιητές τραγωδιών (του Αισχύλου, του Σοφοκλή και του Ευριπίδη) στον τόμο αυτό παρουσιάζονται δύο μεγάλοι ποιητές κωμωδιών (είναι οι μόνοι από τους οποίους σώζονται κάποια από τα πολλά έργα που έγραψαν). Ο Αριστοφάνης είναι ο μόνος κωμωδιογράφος του οποίου σώζονται πολλά έργα. Είναι εκπρόσωπος της λεγόμενης "αρχαίας κωμωδίας" (κατά την τριχοτόμηση του γραμματειακού αυτού είδους ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΝΟΦΩΝ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0186

Πριν από τέσσερα χρόνια, όταν η σειρά «Αρχαίοι Συγγραφείς» των «Εκδόσεων Ζήτρος» πρόσφερε στο ελληνικό κοινό τον Αγησίλαο του Ξενοφώντα, είχα την ευκαιρία προλογίζοντας την έκδοση, να μιλήσω για τις βασικότερες ιδιότητες του αρχαίου αυτού συγγραφέα. Μίλησα για τον Ξενοφώντα ως επίμονο «κυνηγό» της περιπέτειας. Μίλησα για τον Ξενοφώντα ως γοητευτικό αφηγητή των κάθε λογής περιπετειών που έζησε. Μίλησα για τον Ξενοφώντα ως πειστικό βιογράφο-παρουσιαστή μεγάλων προσωπικοτήτων που ανέδειξε ο τόπος του, «αλάνθαστων, στην ουσία, δασκάλων συμπερι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΡΑΒΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0344

Έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσής της, η «Αραβική Γραμματική για τους Έλληνες» επανέρχεται δριμύτερη. Η εμπειρία από την χρήση του πρώτου βιβλίου στις αίθουσες διδασκαλίας μάς βοήθησε να αφουγκραστούμε τις ανάγκες τόσο των μαθητών, όσο και των δασκάλων της αραβικής γλώσσας, προσαρμόζοντας τη νέα έκδοση στις απαιτήσεις τους. Για τον λόγο αυτό συμπεριλήφθηκαν μεταξύ των κεφαλαίων εκτενέστατες ενότητες ασκήσεων για την καλύτερη αφομοίωση των γραμματικών φαινομένων και την αρτιότερη εξάσκηση των μαθητών. Επιπλέον, προβλέφθηκαν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΜΗΡΟΣ: ΟΔΥΣΣΕΙΑ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0124

Η ομηρική ποίηση είναι η αφετηρία του ευρωπαϊκού πνεύματος είναι το πιο παλιό λογοτεχνικό τεκμήριο (παράλληλα η Ιλιάδα και η Οδύσσεια), είναι γενάρχης της ποιητικής λειτουργίας σε ευρωπαϊκό και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι συνθεμένη με τρόπο που την κάνει να διατηρεί αιώνια νεότητα. Το ξεκίνημα της ποίησης αυτής γίνεται με την ΙΛΙΑΔΑ και με κάποια χρονική διαφορά με την ΟΔΥΣΣΕΙΑ. Τρεις είναι οι θεματικοί πυρήνες της Οδύσσειας. Ο πρώτος είναι η "τηλεμάχεια", δηλαδή η δράση του Τηλέμαχου, του γιου του κεντρικού ήρωα του έπους αυτού, του μυθι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙ ΘΕΙΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΠΕΡΙ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0253

[...] Το "Περί θείων ονομάτων", που εκτείνεται σε δεκατρία κεφάλαια, πραγματεύεται στο πλαίσιο της καταφατικής θεολογίας τα ονόματα και τις ιδιότητες του θεού, που προκύπτουν από τις αγαθοεργές πρόνοιες και ενέργειες της θεότητας. Αναπτύσσονται, μεταξύ άλλων, οι "θεωνυμίες" αγαθός, φως, καλό, έρως, ον, ζωή, σοφία και εν. Το "Περί μυστικής θεολογίας", χωρισμένο σε πέντε σύντομα κεφάλαια, πραγματεύεται το "θείο γνόφο" -το σκοτάδι όπου κρύβεται ο Θεός- και τον τρόπο της κατά το δυνατόν ένωσης με το θείο, με όπλο την αποφατική κυρίως θεολογία....
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΦΕΑΣ: ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ - ΛΙΘΙΚΑ - ΟΡΦΙΚΑ ΝΕΚΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0320

Ο ονομάκλυτος Ορφέας για τον ελληνικό μύθο είναι συνήθως ένας ξένος. Μητέρα του είναι η Μούσα Καλλιόπη, η πρώτη μεταξύ των Μουσών κατά τον Ησίοδο (Θεογονία 79), και πατέρας του ένας Θράκας, ο Οίαγρος, ή σύμφωνα με μερικές πηγές ο ίδιος ο Απόλλωνας. Αυτό θα τον έκανε ετεροθαλή αδερφό του Λίνου, που ήταν δάσκαλος του Ηρακλή στη λύρα. Κατά τα άλλα ο Ορφέας δεν μπορεί να ενταχθεί σε κάποια ηρωική γενεαλογία και ο Κατάλογος των γυναικών που κυκλοφορούσε κατά την ύστερη αρχαϊκή εποχή με το όνομα του Ησιόδου είναι αμφίβολο ότι τον ανέφερε. [...] ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΣΙΟΔΟΣ: ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ, ΑΣΠΙΣ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ - ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ Ο ΡΟΔΙΟΣ: ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0351

Η επική ποίηση της ελληνικής αρχαιότητας αντιπροσωπεύεται από τρεις μεγάλους ποιητές: τον Όμηρο, τον Ησίοδο και τον Απολλώνιο το Ρόδιο. Οι Εκδόσεις ΖΗΤΡΟΣ έθεσαν σε κυκλοφορία στη θεσπισμένη σειρά "Μεταφρασμένοι Συγγραφείς της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας" την ομηρική Ιλιάδα και την ομηρική Οδύσσεια. Στην προσπάθειά μας να ολοκληρώσουμε στη σειρά αυτή τα διάφορα γραμματειακά είδη, θέτουμε σε κυκλοφορία έναν τρίτο τόμο επικής ποίησης που περιλαμβάνει δύο μεγάλους ποιητές, τον Ησίοδο και τον Απολλώνιο Ρόδιο. Η "θεογονία" είναι ένα ποιητικό ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΜΗΡΟΣ: ΙΛΙΑΔΑ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0123

Η ομηρική ποίηση είναι η αφετηρία του ευρωπαϊκού πνεύματος είναι το πιο παλιό λογοτεχνικό τεκμήριο, γενάρχης της ποιητικής λειτουργίας σε ευρωπαϊκό και σε παγκόσμιο επίπεδο, συνθεμένη με τρόπο που την κάνει να διατηρεί αιώνια νεότητα. [...] Στον τόμο περιέχονται εισαγωγικά για τον Όμηρο, ευρεία περίληψη του έπους, μετάφραση, σχόλια, ανάλυση και διδακτική επεξεργασία κατά ραψωδίες. [...] (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΚΑΙ 11 ΑΚΟΜΑ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
€18.90 €9.45
(-50%)
Κερδίζετε €9.45
ΤΟΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
€47.00 €18.80
(-60%)
Κερδίζετε €28.20

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS